اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

روحانی: پتروشیمی لردگان در آینده سود بالایی را نصیب کشور می‌کند

رئیس‌جمهور گفت: پتروشیمی لردگان ظرف ۳ الی ۴ سال می‌تواند تمام هزینه‌هایی که برای ساخت آن صرف شده را برگرداند و سود بالایی نصیب کشور و سرمایه‌گذاران این طرح کند.

روحانی: پتروشیمی لردگان در آینده سود بالایی را نصیب کشور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام حسن روحانی در آیین افتتاح پتروشیمی لردگان گفت: بهره‌برداری از این طرح بزرگ ظرف ۳ الی ۴ سال می‌تواند تمام هزینه‌هایی که برای ساخت آن صرف شده را برگرداند و سود بالایی نصیب کشور و سرمایه‌گذاران این طرح کند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: نکته مهم در اجرای این پروژه پتروشیمی این است که 80 درصد پرسنلی که برای احداث و ادامه فعالیت در این مجتمع پتروشیمی مشغول به کار هستند بومی همین منطقه‌اند و باید سایر پروژه‌ها نیز از اجرای این طرح الگوبرداری کنند و از مردمان بومی همان منطقه استفاده نمایند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این طرح برای مردم چهارمحال و بختیاری مایه برکت باشد و باعث اشتغالزائی و توسعه اقتصادی این استان شود.

وی تصریح کرد: من با مردم لردگان در اولین سفرهای انتخاباتی خودم آشنا شدم و خاطرات بسیار خوبی از مهمان‌نوازی مردم این منطقه دارم و بسیار خوشحالم که این پروژه در این شهرستان احداث و افتتاح می‌شود.
 
انتهای پیام/68033/م/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول