اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سامانه بارشی شدید در راه بوشهر/ بارش‌ها تا دوشنبه ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از نفوذ سامانه ناپایدار جوی به استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید از روز پنجشنبه در استان بوشهر فعال می‌شود.

سامانه بارشی شدید در راه بوشهر/ بارش‌ها تا دوشنبه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرج‌الله شکوهی پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز پنجشنبه سامانه ناپایدار جو به استان بوشهر وارد می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بابیان اینکه فعالیت این سامانه طی روزهای پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده خواهد بود، تصریح کرد: در این مدت به تناوب افزایش ابر، وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

شکوهی پور اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود طی این مدت عمده فعالیت سیستم بارشی در نوار ساحلی استان و همچنین نیمه شمالی آن باشد.

وی از هشدار دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در این مدت خلیج‌فارس و سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گاهی تندبادهای لحظه‌ای، دریا مواج و گاهی طوفانی خواهد بود.

شکوهی پور بابیان اینکه ارتفاع موج طی این مدت گاهی به بیش از دو متر افزایش یابد افزود: طی این مدت از ترددهای دریایی غیرضروری به ویژه از تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول