اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگیری اراذل و اوباش در عملیات پلیس در اراک

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سه نفر از اوباشی که به علت برخی اختلافات قبل و با ورود به عنف به منزل شهروندی و با ضرب و جرح عمدی با قمه به او آسیب رسانیده و متواری شده بودند، در برنامه‌ریزی عملیاتی مأموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند.

دستگیری اراذل و اوباش در عملیات پلیس در اراک

محمود خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مدتی پیش گزارشی از درگیری و نزاع دسته‌جمعی در یکی از محله‌های شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: قبل از حضور مأموران انتظامی در محل، عاملان درگیری که باعث ایجاد رعب و وحشت اهالی شده بودند، از محل متواری شده و در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که سه نفر از اراذل و اوباش به علت برخی اختلافات قبلی وارد منزل یکی از شهروندان شده و او را با سلاح سرد مصدوم کرده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: فرد مصدوم بلافاصله به مرکز درمانی انتقال داده می‌شود و تحقیقات تخصصی مأموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مرجع قضائی برای دستگیر این افراد آغاز شد.

خلجی تصریح کرد: در مراحل رسیدگی اولیه به این پرونده مشخص شد که این افراد در چند ماه گذشته شرارت‌های متعددی در سطح شهرستان داشته و دارای چندین پرونده مفتوح با موضوعاتی چون نزاع و درگیری، سرقت، ضرب و جرح و... داشته و هم‌اکنون تمامی آنان به خارج از استان متواری شده‌اند.

وی در ادامه گفت: با برنامه‌ریزی عملیاتی ویژه مأموران پلیس امنیت عمومی، در کمتر از 24 ساعت یکی از این افراد در استان تهران در حین تردد با یک دستگاه وسیله نقلیه دستگیر و مقادیری موادی مخدر صنعتی نیز از او کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات، دو نفر دیگر از این افراد نیز در عملیات‌هایی جداگانه در شهرستان‌هایی دیگر شناسایی و دستگیر شدند و چندین قبضه سلاح سرد نیز از آنان کشف شد.

خلجی با بیان دلالت دستگیرشدگان به شهرستان اراک برای سیر مراحل قانونی تصریح کرد:‌ با ارجاع پرونده به مرجع قضائی،‌ هر سه متهم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان قاطعیت پلیس با برهم زدگان نظم و آرامش عمومی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موضوعاتی این‌چنینی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول