اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مقابله با جنگ اقتصادی ویژگی مهم بسیج در گام دوم انقلاب

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:‌ از مهمترین ویژگی‌هایی که برای بسیج در گام دوم انقلاب لحاظ شده امیدآفرینی، جهاد علمی، مقابله با جنگ اقتصادی، ترویج معنویت و اخلاق‌مداری، کمک به مبارزه با فساد و... است که باید به آنها توجه شود.

مقابله با جنگ اقتصادی ویژگی مهم بسیج در گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج اظهار کرد: بسیج در طول عمر با برکت خود تمام توان و تلاش خود را برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم در عرصه‌های مختلف صرف کرده است.

وی افزود: به‌کارگیری عزم و اراده قوی همراه با روحیه جهادی و انسجام در طول این دوران همواره چشمگیر بوده و بسیجیان از هیچ‌گونه فرصتی برای مجاهدت و فداکاری غافل نبوده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: بسیج یک تفکر ارزشمند و عظیم و فرهنگ و تفکر بسیجی یک تفکر توأم با معنویت و شجاعت است و بسیجیان برای حفظ استقلال، نجات از وابستگی به بیگانگان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

عبدی ادامه داد: فرهنگ بسیجی یک مجموعه‌ای از روش‌ها و منش‌هایی است که تضمین‌کننده حرکت رشد و تعالی ملت و بسیج یک مکتب کارآمد و نهضت راهگشاست که همواره این کارآمدی را به اثبات رسانده است.

وی اضافه کرد: در اندیشه امام و مقام معظم رهبری همه مستضعفین، مظلومین و پابرهنگان بسیجی هستند و بسیج محدود به کشور ایران اسلامی نیست بلکه به برکت تفکر حضرت امام(ره) فرهنگ بسیجی در سرتاسر عالم ترویج پیدا کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ولایت باور، ولایت مدار و ولایت محور، عمل صالح و پرهیزکاری، ایثار و از خودگذشتگی، ایستادگی و مقاومت بر روی ارزش‌ها، بصیرت و زمان‌شناسی، پیش رو و بن‌بست شکن، مردم‌داری، روحیه انتقادپذیری، امیدوار و امیدآفرین و تکلیف گرا و نتیجه محور از شاخصه‌های مهم بسیجی است.

عبدی گفت: در گام اول انقلاب اسلامی بسیج با این شاخصه‌ها یک کارنامه سراسر افتخار و سربلندی دارد و نقش‌آفرینی‌های متعددی در عرصه‌های مختلف انجام داده و امروز که بیانیه گام دوم انقلاب پیش روی بسیجیان است بسیج همچون گذشته نقش‌آفرینی خواهد کرد و با گام‌های بلند برای تحقق تمدن اسلامی تلاش خواهد کرد.

وی یادآور شد: از مهمترین ویژگی‌هایی که برای بسیج در گام دوم انقلاب لحاظ شده امیدآفرینی، جهاد علمی، مقابله با جنگ اقتصادی، ترویج معنویت و اخلاق‌مداری، پاسداری همه‌جانبه از انقلاب اسلامی، کمک به مبارزه با فساد، جوان‌گرایی و تربیت نیروی جوان انقلابی و تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی است که باید به آنها توجه شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: با توجه به فشار حداکثری که دشمنان امروز در جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی بر ملت ایران وجود دارد که در کنار این‌ها مسئله تحریف و جنگ روانی را در دستور کار گذاشته و از این جهت بسیج با تمام توان نقش‌آفرین است.

عبدی اظهار کرد: در شرایط بیماری کرونا بسیج با همه توان در همه ابعاد به دنبال قطع زنجیره کرونا و کمک به مدافعان سلامت و کادر درمان است که اقداماتی همچون راه‌اندازی نهضت کمک مؤمنانه، حضور در مراکز درمانی، انجام امورات شرعی فوت‌شدگان و سایر اقدامات را در دستور کار خود گذاشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول