اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انجام دست‌ورزی‌ و کاردستی‌ دانش‌آموزان در جهرم متوقف شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: از آنجا که وسایل و اقلام مورد نیاز دست‌ورزی‌ها و کاردستی‌های دانش‌آموزان باید از بیرون منزل تهیه شود، این امور فوق برنامه به طور موقت متوقف می‌شود.

انجام دست‌ورزی‌ و کاردستی‌ دانش‌آموزان در جهرم متوقف شود

مهدی نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: فرهنگیان در ایام کرونا با فداکاری و ایثارگری اجازه ندادند تحصیل، آموزش و تربیت دانش‌آموزان متوقف شود.

وی ضمن خداقوت و تشکر از فرهنگیان افزود: برخی همکاران در بعضی از مدارس به سبب تعهدی و پیگیری که در مورد مسائل درسی و آموزشی دانش آموزان دارند، تکالیف بیش از شرایط و اندازه به دانش‌آموزان می‌دهند و یا برخی امتحانات و آزمون‌ها برگزار می‌شود که دانش‌آموزان با توجه به شرایط مجازی توانایی پاسخگویی در آزمون ها ندارند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه دانش آموزان باید بتوانند در یک شرایط و محیط پرنشاط و سالم در کنار اعضای خانواده باشند، بیان داشت: از همکاران فرهنگی خواهش می‌کنیم نسبت به تکالیف دانش آموزان و آزمون‌هایی که گذاشته می‌شود، کمتر سخت گیری کنند.

نیکفر گفت: معلمان همکاری و تعامل لازم را با خانواده‌ها و دانش‌آموزان انجام دهند تا دانش آموزان در فضای مجازی آسیب نبینند و زیاد وابسته به این فضا نشوند تا بیشتر بتوانند از محتواها و منابع به شکل عمده و مهارتی استفاده کنند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی به ویژه در زمینه تردد و بسته بودن صنوف غیرضروری، خاطرنشان کرد: همچنین دست‌ورزی‌ها و کاردستی‌هایی که در کتاب‌های درسی توصیه شده یا مورد توصیه معلمان است به دلیل اینکه باید وسایل و اقلام مورد نیاز آن از بیرون تهیه شود ، به طور موقت متوقف می شود تا پس از کرونا به شرایط طبیعی تری برسیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم با اشاره به اینکه اگر در این زمینه دبیر مدارس همکاری لازم با خانواده و دانش‌آموزان نداشتند به اداره اطلاع دهند، اظهار کرد: برای پیگیری این موضوع به معاونت موبوطه‌ ابتدایی، متوسطه اول یا متوسطه دوم از طریق شماره‌های ارائه شده  ۱۵۲۰ یا ۵۴۲۳۴۴۹۷ اقدام شود و از مراجعه حضوری خودداری گردد.

نیکفر ادامه داد: بنا به تصمیم ستاد کرونا و ابلاغیه اداره کل به منظور کمک به حفظ سلامت شهروندان، خدمات اداره آموزش و پرورش جهرم در هفته آینده به صورت کامل غیرحضوری شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول