اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نیروهای انقلابی پشتوانه فکری صدا و سیما باشند/50 شبکه‌ کردی‌زبان ماهواره‌ای علیه کردستان کار می‌کنند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: وحدت، توسعه پایدار، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم دغدغه اصلی صدا و سیماست و نیروهای انقلابی باید پشتوانه فکری ما در رسیدن به اهداف باشند.

نیروهای انقلابی پشتوانه فکری صدا و سیما باشند/50 شبکه‌ کردی‌زبان ماهواره‌ای علیه کردستان کار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر عبدالملکی در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان اظهار کرد: گفتگو زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات است و باید گفتگو بین نهادهای مختلف و مجموعه‌ها شکل گیرد و منتج به هم‌افزایی شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه دشمنان است و مقام معظم رهبری نیز بر شبیخون، ناتو و تهاجم فرهنگی اشاره داشته‌اند، افزود: علیه هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران کار فرهنگی و تهاجم فرهنگی صورت نمی‌گیرد و از بین استان‌های کشور نیز، کردستان بیشتر مورد هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: وجود بیش از 50 شبکه‌ کردی‌زبان ماهواره‌ای که علیه کردستان کار می‌کنند دلیل بر این ادعاست که می‌خواهند بر روح و روان و ادارات مردم استان اثر بگذارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان عنوان کرد: نوع تفکر و‌ نگرش و بی‌تفاوت بودن نسل جوان و نوجوان از آثار شبکه‌های ماهواره‌ای است و لذا کار رسانه در این شرایط سخت و نیازمند پشتوانه قوی است.

عبدالملکی با اشاره به وظیفه نیروهای انقلابی، افزود: رسانه نیازمند کمک نیروهای انقلابی است و این نیروی فکری که دغدغه انقلاب دارند باید صدا و سیما را یاری کنند.

وی اعلام کرد: کار کردن در کردستان سخت است و مرزی بودن و کنش‌های انقلاب شرایط کار را سخت کرده است اما سعی می‌کنیم صدا و سیما محل رفت و آمد نیروهای دلسوز، انقلابی و دغدغه‌مند باشد.

وی اضافه کرد: رسانه منشوری عُریان است که به لحظه در برابر دیدگان عموم است و زیر ذره‌بین قرار دارد، اما علیرغم کمبود امکانات، بودجه و نیروهای کارآمد تلاش‌مان تحقق اهداف است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: به تعداد مردم استان سلایق مختلف وجود دارد و برنامه‌سازی براساس ذائقه مردم کار ساده‌ای نیست و باید براساس شاخص‌های مختلف آداب، موسیقی، آئین و رسوم و فرهنگ این مردم برنامه ساخت.

عبدالملکی تصریح کرد: وحدت، توسعه پایدار، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم دغدغه اصلی ماست که پشتوانه فکری لازمه تحقق اهداف است و نیروهای انقلابی باید پشتوانه صدا و سیما باشند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول