اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

هشدار مدیریت بحران استان مرکزی درباره توقف در مجاورت رودخانه‌ها و مسیل‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: از شهروندان درخواست داریم از سفرهای غیرضروری و اتراق در مجاورت رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و به توصیه‌ها توجه کافی داشته باشند.

هشدار مدیریت بحران استان مرکزی درباره توقف در مجاورت رودخانه‌ها و مسیل‌ها

حمیدرضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران در سطح استان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و فعالیت آن تا روز دوشنبه، هشدار سطح زرد اعلام شده است.

وی بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌، بارندگی‌ها بین ۲۰ تا ۶۰ میلی‌متر، در مناطق مرتفع و سردسیر احتمال بارش برف و همچنین وزش باد در برخی مناطق را خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی ادامه داد: در راستای ایجاد آمادگی لازم به فرمانداران، اعضای ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی ستاد بحران و شهرداران اخطاریه صادر شده در حالی که از ابتدای فصل دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل در این زمینه را دارند.

غیاثی گفت: در مورد کشت دیم و یا باقی مانده کشاورزی در مناطق گرمسیر هشدارهای لازم صادر شده است.

وی تاکید کرد: از مسافران درخواست داریم از سفرهای غیرضروری و اتراق در مجاورت رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و به توصیه‌ها توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول