اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای پلدختر به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج گلزار شهدای پلدختر با حضورسرهنگ منصورکریمی فرد فرمانده ، حجت الاسلام والمسلمین نقی هادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و جمعی از پرسنل نیروهای نظامی ، انتظامی وبسیجیان با رعایت پروتکل های بهداشتی غبارروبی و عطرافشانی شد.

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای پلدختر به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، شرکت کنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و بزرگداشت یادو خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی شهدای 8 سال دفاع مقدس با اهداف و آرمان‌های آنان تجدید پیمان کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر، اظهار داشت: بسیج به عنوان نیروی مردمی بازوی نیرو بخش و بزرگترین تشکل اسلامی است که در صحنه‌های مختلف نیروی مکمل و اثرگذار می‌باشد که نقش موثری در مواضعی مانند محرومیت‌زدایی و استکبارستیزی دارد.

منصور کریمی‌فرد با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: فعالیت‌های همه جانبه نیروهای مخلص بسیجی در کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری این نیروی مردمی و نهاد مقدس همواره در میدان‌های مختلف آماده و در تمام عرصه‌ها گوش به فرمان ولایت در میدان حضوردارد.

وی یادآورشد: در شرایط کرونا نیروهای بسیجی در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای طرح کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان ورود کرده و به خانواده‌های نیازمند و متاثر از کرونا کمک و آنها را یاری کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر، تفکر بسیجی را تنها راه مقابله با دشمنان دانست و گفت: تا زمانی که اتحاد بین آحادمردم و مسئولان حفظ شود، توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی علیه ایران اسلامی قابل اجرا نخواهد بود و تنها با ایمان و اعتقاد راسخ و همدلی و انسجام است که می‌توان با حفظ ارزش‌ها هر توطئه‌ای را سرکوب و خنثی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول