اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مؤمنانه؛ توزیع 2 هزار بسته معیشتی توسط ناحیه بسیج حضرت امیرالمؤمنین کرمان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان گفت: بیش از دو هزار بسته کمک معیشتی توسط ناحیه مقاومت حضرت امیر المومنین (ع) و خیران آماده شده که بخشی از آن در بین نیازمندان توزیع شده و بخش دیگر در حال توزیع است.

کمک مؤمنانه؛ توزیع 2 هزار بسته معیشتی توسط ناحیه بسیج حضرت امیرالمؤمنین کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا حسینخانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نقش بسیج در گام اول انقلاب بسیار پررنگ بود، اظهار داشت: نقش بسیج در گام دوم انقلاب که گام تمدن‌سازی است پررنگ‌تر، حساس‌تر و  کیفی‌تر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان عنوان کرد: ۹ ماه از ویروس منحوس کرونا در کشور و استان  می‌گذرد، در این مدت بسیج به ویژه ناحیه امیرالمؤمنین کارهای خوبی انجام داده‌اند.

حسینخانی گفت: ما در ناحیه حضرت امیرالمومنین با کمک بسیجیان کارهای از جمله گشت‌های با دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل صمت استان، سم زدایی، گندزدایی، کارگاه تولید ماسک، کمک های مومنانه و ...انجام داده‌ایم.

وی بیان داشت: تاکنون بیش از ۴۰ هزار بسته کمک‌های مومنانه و معیشتی توسط سپاه، بسیج و خیران در بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) افزود: در هفته بسبج بیش از دو هزار بسته کمک معیشتی با همکاری مساجد و پایگاه‌های مقاومت، ناحیه محلات اقشاری آماده کرده‌ایم که بخشی از آنها توزیع شده و بخشی دیگر در دو سه روز آینده توزیع خواهد شد و ارزش ریالی هر بسته بین ۳۲۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است.

حسینخانی اضافه کرد: افتتاح ۱۰ خانه مددجو با همکاری کمیته امداد، اهدای خون،  نشست‌های بصیرتی، فرهنگی در بستر فضای مجازی، دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران، افتتاح کارگاه ماسک با کمک آموزش و پرورش در  شهر راین، ایجاد کاروان سیار سلامت و توزیع مجانی ماسک در سطح شهر، افتتاح ۱۰ پایگاه علمی و...از جمله اقدامات ما در هفته بسیج است.

وی  ابراز داشت: جشنواره مالک اشتر در هفته بسیج در رشته‌های مختلف برگزار شد و ۴۱ نفر از پایگاه‌های مقاومت در این جشنوار رتبه کسب کردند.

حسینخانی ادامه داد: توزیع آرد، پتو، بیش از ۵۰۰ دست لباس، خریداری ۱۰ عدد بخاری و ... در بین نیازمندان در هفته بسیج توزیع شده است.

حسینخانی تصریح کرد: بیش از دو هزار بسته کمک معیشتی توسط ناحیه مقاومت حضرت امیر المومنین (ع)  و خیران آماده شده که بخشی از آن در بین نیازمندان توزیع شده و بخش دیگر در حال توزیع است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول