اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

بسیج درخت تنومندی است که ریشه عمیق در باورهای دینی دارد

سازمان بسیج حقوق دانان تهران بزرگ به مناسبت هفته بسیج بیانیه صادر کرد.

بسیج درخت تنومندی است که ریشه عمیق در باورهای دینی دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سازمان بسیج حقوق دانان تهران بزرگ  به مناسبت هفته بسیج بیانیه صادر کرد: 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسیج درخت تنومندوپاک و پاکیزه ای است که ریشه عمیق در باورهای دینی وفطری و انساندوستانه دارد . ترجیح منافع مردم و خدمت صادقانه و بی شائبه و دفاع تمام قد از آئین و میهن و پیروی اگاهانه و همراه با بصیرت و فهم عمیق از رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی خمینی کبیر و خامنه ای عزیز سرلوحه خدمات وافکار و اندیشه هایش می باشد .  کانون بسیج سردفتران و دفتریاران ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج  در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای انجام  کمک های مومنانه  ،   با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ  اولین مرحله ازکمک های خود را  در قالب کارت های اعتباری به  بیش از ۶۰ خانواده نیازمند  اهدا کرد.

که امیدوارم دومین مرحله ازاین نوع کمک ها با همکاری همه همکاران گرامی ودر سطح گسترده در دهه مبارکه  فجر انجام شود.

لازم به یادآوری است کانون بسیج سردفتران و دفتریاران با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ واستان تهران وکانون سردفتران و دفتریاران مرکز به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت شهدای ۸ سال دفاع مقدس و  شهدای مدافعین حرم به ویژه سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی از ۱/ ۹/ ۹۹ تا ۶/ ۹/ ۹۹ در محل دفاتر اسناد رسمی (بصورت زوج وفرد) میز مشاوره صلواتی در حوزه ثبت وتنظیم اسنادبر گزار می‌کند که تاکنون جمعی  از سران محترم دفاتر اسناد رسمی برای ارائه مشاوره صلواتی اعلام آمادگی کردند نموده اند.

اخذ مشاوره بویژه قبل از تنظیم هرنوع سندو به خصوص در حوزه اسناد رسمی و املاک با سران محترم اسناد رسمی که همیشه با آغوش باز وبه صورت صلواتی وتخصصی انجام می شده و می شود می تواند نقش مهمی در پیشگیری از  اختلافات تنظیم دادخواست های صحیح و بالطبع صدور احکام متقن وکامل  و پیشگیری از اطاله دادرسی و اجرا خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول