اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

ارتباط جشنواره فیلم مقاومت با جبهه مقاومت چیست؟

یکی از فرماندهان حشد شعبی عراق گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تأثیر بسزایی در بیداری اسلامی و بیداری مردمی احاطه شده توسط رسانه‌های دروغ‌پرداز آمریکا و صهیونیست دارد.

ارتباط جشنواره فیلم مقاومت با جبهه مقاومت چیست؟

«ماجد الساعدی» از فرمانده‌های حشد شعبی عراق، بر اهمیت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تأکید کرد و به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در قالب جشنواره‌های سینمایی، کنفرانس‌ها و سمینارهای فرهنگی، باعث تجدید قوا و تقویت جبهه مقاومت و قهرمانان مقاومت اسلامی می‌شود. 

وی با تشکر مسئولان ایران برای برگزاری این رویداد سینمایی، افزود: ما از جمهوری اسلامی تشکر می‌کنیم که چنین برنامه‌های فرهنگی را برگزار می‌کند و از این راه زمینه‌ساز تقویت روحیه رزمندگان در جبهه مقاومت می‌شود. 

این فرمانده حشد شعبی تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و رویدادهای فرهنگی نظیر آن، تأثیر بسزایی در بیداری اسلامی و بیداری مردم دنیا دارد؛ مردمی که توسط رسانه‌های دروغ‌پرداز کشورهای شیطان‌صفتی مانند آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی و وعده‌های پوشالی حقوق بشر و دموکراسی آنها احاطه شده‌اند.  

وی با بیان اینکه شهیدی که خونش را در راه اسلام و برای آزادی فدا کرده، زنده است، تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و رویدادهای فرهنگی نظیر آن، سرمایه‌گذاری مجددی در محور مقاومت است و باعث می‌شود خون مقاومت همچنان در رگ‌های جوانان زنده بماند. 

 

 

الساعدی، شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را به عنوان الگوهای شاخص مقاومت توصیف کرد و با اشاره بهذلخش «سیدالشهدای مقاومت» در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت یادآور شد: شهادت این دو شهید بزرگوار، انقلابی بزرگ و گسترده در محور مقاومت ایجاد کرد و سبب احیای مقاومت در منطقه شد. این شهادت سبب شد هزاران قاسم سلیمانی و هزاران مهندس دیگر در کشورهای منطقه پدیدار شوند. 

این فرمانده بسیج مردمی عراق تأکید کرد: شهادت پاداشی الهی بود که خداوند بزرگ به پاس فداکاری و ایثار در راه اسلام، به این دو سردار بزرگ اسلام عطا کرد و این مقام شهادت آرزوی هر فردی است که در جبهه با تروریسم و بی‌عدالتی مبارزه و مقابله می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: شهادت رهبران مقاومت مانند حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس، تحول بزرگی در روح همه مبارزان مقاومت در منطقه و جهان ایجاد کرد؛ بهترین شاهد برای این تحول مراسم تشییع باشکوه و کم‌نظیر این دو شهید بزرگ در ایران و عراق بود که بازتاب آن به همه دنیا و تا پشت خانه‌های آمریکایی‌ها رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول