اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

چوکا و ملوان مهم‌ترین دربی کشور/تنها امیدمان هواداران هستند

سرمربی تیم چوکا تالش با بیان اینکه هفته آینده یک شهرآورد حساس با تیم ریشه‌دار ملوان داریم، تصریح کرد: دربی ملوان و چوکا یکی از مهم‌ترین دربی‌های کشور خواهد بود و تمام تلاشمان این است تا بتوانیم با نتیجه خوبی از میدان خارج شویم

چوکا و ملوان مهم‌ترین دربی کشور/تنها امیدمان هواداران هستند

هادی شکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تازه‌وارد بودن چوکا در لیگ دسته یک اظهار کرد: در روز گذشته و در نخستین هفته مسابقات لیگ آزادگان در خارج از خانه شکست سنگینی داشتیم تا در روز اول قعرنشین شویم، برای برخی بازیکنان تطابق شرایط بدنی با یک سطح بالاتر کار آسانی نیست و زمان نیاز داریم تا تیم پس از بدن‌سازی به فرم بدنی مناسب و ایده‌آل برسد.

وی با بیان اینکه دوست ندارم برخی مطالب را عنوان کنم، افزود: تیم ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و خدا را شکر همه‌چیز روال عادی در پیش دارد و حتماً در بازی‌های پیش رو حرف بسیار زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش با بیان اینکه من به بازیکنانم امیدوارم، گفت: مهم‌ترین تقاضای من این است که هر چه سریع‌تر مسؤولین این استان فکری برای تیم چوکا کنند تا بتوانیم با شرایط بهتری در مسابقات شرکت کنیم چون فوتبال یک‌رشته گروهی هست و نیاز به اتحاد دارد.

شکوری یکی از اصول هواداری را صبوری دانست و بان کرد: ما از سمت هیچ‌کسی حمایت نمی‌شویم و تنها امیدمان هواداران هستند و تقاضا داریم تا صبوری کنند تا تیم به شرایط ایده‌آال برسد.

وی با بیان اینکه هفته آینده یک شهرآورد حساس با تیم ریشه‌دار ملوان داریم، تصریح کرد: دربی ملوان و چوکا یکی از مهم‌ترین دربی‌های کشور خواهد بود و تمام تلاشمان این است تا بتوانیم با نتیجه خوبی از میدان خارج شویم و نتیجه این بازی اهمیت فراوانی دارد.

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش با اشاره به وضعیت لیگ یک در فصل جدید بیان کرد: خیلی زود است که بخواهیم در مورد تیم‌ها بررسی و قضاوت کنیم، مشکلات مالی بخشی از مشکلات همه تیم‌ها است، به‌جز چند تیم متمول که حمایت‌های مالی فوق‌العاده‌ای از همه سمت دارند.

شکوری با بیان اینکه چوکا پس از بیست سال دوباره به سطح اول فوتبال و جایگاه واقعی خود بازگشته، گفت: چوکا به‌تازگی به جایگاه واقعی خود و جمع تیم‌های حرفه‌ای کشور پیوسته و مطمئنم که هواداران متعصب این تیم همراه این تیم ارتقا می‌یابند و برای موفقیت تیمشان، رفتار حرفه‌ای پیشه می‌گیرند و تا دقیقه نود پشت تیم خودشان در هر شرایطی خواهند ماند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول