اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اهدای ۴۲۰ هزار ماسک به دانشگاه علوم پزشکی کردستان

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۴۲۰ هزار عدد ماسک سه لایه به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان توسط شرکت پتروشیمی کردستان به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شد.

اهدای ۴۲۰ هزار ماسک به دانشگاه علوم پزشکی کردستان

بهرام کندایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: شرکت پتروشیمی کردستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود ۴۲۰ هزار عدد ماسک سه لایه با کیفیت به ارزش  ۴۰۰ میلیون تومان  به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهدا کرده است.

 مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: شرکت پتروشیمی کردستان در کنار سایر متولیان پیشگیری از گسترش این بیماری، به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود پرداخته و همواره نیز در این راستا پیشگام بوده است.

کندایی از مدیر عامل شرکت پتروشیمی کردستان ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند و خداپسندانه عنوان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوادث و بحران‌ها همیشه نام کردستان در این حوزه خوش درخشیده است.

وی تصریح کرد: این مجاهدت‌ها نزد خداوند متعال دارای اجر و ثواب اخروی است و حضور افراد خیر و نیکوکار همیشه در صحنه و حامی  مدافعان سلامت که این روزها به عنوان سربازان خط مقدم ایثارگرانه برای جان بیماران مبتلا به کرونا از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد بسیار ارزنده و شایسته تقدیر است.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: بدون شک در این پاندمی، نگرش مدبرانه و خیرخواهانه اصناف و  خیرین استان، موجب آرامش و رضایت کادر بهداشت و درمان است.

وی افزود: از همه کسانی که  در راستای حفظ سلامت عمومی و مهار ویروس کرونا در این ایام پر مخاطره دانشگاه علوم پزشکی کردستان را با کمک‌های خیرخواهانه جهت تهیه ملزومات پزشکی حمایت کرده‌اند، قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول