اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرملین: پیش بینی تعاملات روسیه و آمریکا در آینده امکان پذیر نیست

سخنگوی کرملین با تأکید بر اینکه عدم تبریک رئیس‌جمهور روسیه به «جو بایدن» به مفهوم عدم پذیرش نتیجه انتخابات آمریکا نبوده گفت که پیش‌بینی تعاملات روسیه و آمریکا در آینده امکانپذیر نیست.

کرملین: پیش بینی تعاملات روسیه و آمریکا در آینده امکان پذیر نیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) تصریح کرد که اقدام «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در عدم تبریک به «جو بایدن» نامزد دموکرات به مفهوم عدم پذیرش پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیست.

خبرگزاری روسی «تاس» در این خصوص گزارش کرد، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر ارتباط عدم تبریک پوتین به بایدن و عدم پذیرش پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر (۱۳ آبان) آمریکا گفت: «این کاملاً برداشت غلط و اشتباهی است».

وی ادامه داد: «رئیس‌جمهور (روسیه)، به موقع و بعد از جمع‌بندی نتایج انتخابات (ریاست‌جمهوری آمریکا) به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا تبریک خواهد گفت».

پسکوف همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره چشم‌انداز روابط روسیه و آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری بایدن گفت: « اقدامات آمریکا در سال های اخیر غیر قابل پیش بینی شده است بنابراین پیش بینی تعاملات روسیه و آمریکا در آینده امکان پذیر نیست».

«جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات امسال آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌بی‌اس مدعی شده بود که روسیه در حال حاضر بزرگترین تهدید برای امنیت آمریکا و متحدان این کشور محسوب می‌شود.

بایدن در آخرین مناظره خود با ترامپ همچنین در خصوص گزارش ادعایی دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا درباره دخالت ایران، روسیه و چین در انتخابات آمریکا گفت: «هر کشوری- فرق نمی‌کند کدام کشور باشد-در انتخابات آمریکا دخالت کند، بهای سنگینی خواهد پرداخت.»

بایدن ادعا کرد قدرت‌های خارجی مانند روسیه دوست ندارند او در انتخابات پیروز شود چون می‌دانند که او با آنها برخورد سخت‌گیرانه‌ای خواهد داشت.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول