اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان ۶ کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شد.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در نهاوند

احمد ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان 6 کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شد اظهار کرد: در این زمینه ماموران مبارزه با مواد مخدر پس ار شناسایی چند متهم، با حکم قضایی وارد منزل دو نفر از خرده‌فروشان شده و در بازرسی از این محل توانستند ۶ کیلوگرم تریاک را کشف کرده و دو نفر را نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی کردند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی دو باب منزل را که اقدام به دپو سیگار خارجی نموده بودند بازرسی و تعداد ۶۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و تحت رسیدگی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در ادامه به دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه های انتظامی شهرستان اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی بخش گیان با در نظر گرفتن اولویت‌های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در ۴۸ ساعت گذشته با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و ارتقای نظم اجتماعی در سطح این بخش اجرا کردند.

وی از کشف دو تن چوب جنگلی قاچاق به عنوان دستاورد طرح امنیت اجتماعی در بخش گیان یاد کرد و افزود: روز گذشته ماموران بخش انتظامی گیان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری امکانات سازمانی، یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق را متوقف کردند.

ساک اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو، دو تن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یکصد میلیون ریال برآورد شده، کشف کردند.

وی افزود: علاوه بر این کشف یک دستگاه خودرو نیسان سرقتی و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی، کشف بیش از چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری چهار نفر در حوزه مواد مخدر همچنین دستگیری هفت متهم در حوزه سایر جرایم از دیگر دستاوردهای طرح مذکور بوده است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول