اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف قریب به 3 تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق وکشف قریب به 3 تن مواد مخدر در عملیات مسلحانه پلیس استان خبر داد.

کشف قریب به 3 تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "زاهدان ، ایرانشهر و خاش" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال 2 محموله بزرگ مواد مخدر را به داخل کشور داشتند، شناسایی کردند.

وی بیان کرد: شب گذشته ماموران یگان امداد شهرستان زاهدان در قالب چند تیم عملیاتی با انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که قصد انتقال و جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر از طریق ارتفاعات و مناطق صعب العبور این شهرستان داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در ادامه این عملیات ماموران پس از شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان در "منطقه کورین" با عکس العمل سریع سوداگران مرگ را در محاصره قرار داده و ضمن دستگیری 2 نفر از مخفیگاه آنان یک تن و 244 کیلوگرم مواد مخدر شامل 676 کیلو تریاک و 568 کیلو گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح گرم کشف کردند.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز مأموران انتظامی شهرستان های" ایرانشهر و خاش" نیز در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند قاچاق مواد افیونی را که به وسیله 2 دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه سمند در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان ها در حال انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این عملیات 2 سوداگر مرگ دستگیر شد، خاطر نشان کرد: در این درگیری، مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی و مخفیگاه آنان یک تن و 665 کیلو و 410 گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در نتیجه انهدام هر 2 تیم این باند سازمان یافته، در مجموع 2 تن و 909 کیلو و 410گرم انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: پلیس استان با تمام توان و امکانات قاطعانه در راه مقابله با قاچاق مواد خانمان سوز مخدر ایستاده و تا پای جان مقابله و اجازه نخواهد داد مجرمان و قاچاقچیان به خاطر منافع خود امنیت جسمی و روانی جامعه را بر هم زنند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول