اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دستورکار کمیسیون‌های مجلس| نشست کمیسیون امنیت با وزیر اطلاعات و پاسخ وزرا به 59 سوال نمایندگان

بررسی طرح‌های سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار، تفحص‌ها از فولاد مبارکه و وزارت جهاد کشاورزی و همچنین نشست‌های مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر اطلاعات و کمیسیون برنامه با قالیباف بخشی از دستور کارهای هفته آتی کمیسیون‌های مجلس است.

دستورکار کمیسیون‌های مجلس| نشست کمیسیون امنیت با وزیر اطلاعات و پاسخ وزرا به 59 سوال نمایندگان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستورکار جلسات هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس از شنبه تا چهارشنبه (8 لغایت 12 آذر) مجلس شورای اسلامی اعلام شد. 

بر همین اساس، ادامه رسیدگی به طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در کمیسیون آئین‌نامه انجام خواهد شد. 

بررسی عملکرد قرارگاه خاتم الانبیاء و چگونگی مشارکت این قرارگاه در جهش تولید با تأکید بر امور زیربنایی و صنعت با حضور سعید محمد فرمانده این قرارگاه در روز دوشنبه 10 آذر در کمیسیون ویژه جهش تولید بررسی خواهد شد. 

11 آذر وزیر علوم به کمیسیون آموزش آمده و پاسخگوی پنج سؤال نمایندگان است. 

سه‌شنبه هم وزیر تعاون به کمیسیون اجتماعی آمده و به 12 سؤال نمایندگان پاسخ می‌دهد. ضمن اینکه در همین روز رحمانی فضلی وزیر کشور هم به سؤال یکی از نمایندگان پاسخ خواهد داد. 

سه‌شنبه 11 آذر نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی با وزیر اطلاعات برگزار خواهد شد. ضمن اینکه آئین‌نامه تشکیلات و شرح وظایف دبیرخانه دائمی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در این کمیسیون بررسی خواهد شد. 

طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار در روز سه‌شنبه در کمیسیون انرژی بررسی خواهد شد. 

دوشنبه 10 آذر هم اعضای کمیسیون برنامه و بودجه نشست مشترکی را با رئیس مجلس داشته و درباره وظایف این کمیسیون تبادل‌نظر خواهند کرد.

کمیسیون صنایع روز دوشنبه هفته آتی میزبان وزیر ارتباطات بوده تا او به 8 سؤال پاسخ دهد. ضمن اینکه سه‌شنبه هم وزیر صمت در این کمیسیون حاضر شده و درباره تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان بحث و بررسی خواهد کرد. 

10 آذر هم اسلامی وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران حاضر شده و به 10 سؤال پاسخ می‌دهد. 

همچنین وزیر صمت هم در این کمیسیون درباره عرضه و توزیع مصالح ساختمانی و قیمت آن با نمایندگان عضو این کمیسیون تبادل‌نظر خواهد کرد. 

دوشنبه 10 آذر هم سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی حاضر شده و به 14 سؤال نمایندگان پاسخ می‌دهد. 

وزیر نیرو هم 11 آذر به کمیسیون کشاورزی رفته و به 9 سؤال پاسخ می‌دهد. ضمن اینکه بررسی تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی هم در این کمیسیون تبادل‌نظر خواهد شد. 

برای رؤیت جزئیات دستورکارهای کمیسیون‌های مجلس اینجا را (   ) مشاهده کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول