اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جریمه 1530 خودرو به علت عدم رعایت محدودیت‌های تردد کرونایی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از جریمه یک‌هزار و 530 دستگاه خودرو به علت عدم رعایت محدودیت‌های تردد کرونایی در استان کرمان خبر داد.

جریمه 1530 خودرو به علت عدم رعایت محدودیت‌های تردد کرونایی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه بازدید از روند طرح کنترل در ورودی شهر جیرفت توسط عوامل انتظامی و پلیس راه گفت: از ابتدای اجرای طرح کنترل مبادی ورودی شهرها در طرح محدودیت‌های کرونایی تاکنون ۳۱ درصد کاهش تردد عبور و مرور نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر ۱۳ شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند طرح کنترلی در ۳۹ نقطه از استان با حضور مقتدر پلیس و بسیج در حال انجام است.

 وی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار نفر از عوامل پلیس و بسیج در این طرح فعال هستند، با تشکر از همکاری مردم در اجرای طرح کنترلی در مبادی ورودی شهرها افزود: با توجه به ایجاد محدودیت‌ها از ساعت ۲۱ تا 4 صبح شاهد کاهش ترددهای ۷۰ درصدی در استان هستیم.

  ناظری از تذکر لسانی به قریب  به 6 هزار نفر از رانندگان خودروها خبر داد و گفت: ظرف چند روز گذشته نیروهای پلیس از ورود 3 هزار و 500 دستگاه خودرو به دلیل غیربومی بودن پلاک به شهرهای استان جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان جریمه یک‌هزار و 530 دستگاه خودرو و جریمه ۲۵۵ راننده در شهرهای نارنجی با مبلغ پانصد هزار تومان و جریمه یک‌هزار و 100 نفر در محدوده منع تردد شبانه در شهرهای استان را از دیگر دستاوردهای طرح محدودیت کرونایی در استان اعلام کرد.

انتهای پیام/80032/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول