اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

پخش فصل جدید «قرنطینه» با اجرای «امین زندگانی»/ «حریرچی» مهمان قسمت اول می شود

فصل جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با محوریت مطرح کردن مسائل و معضلات اجتماعی از دریچه طنز با اجرای «امین زندگانی» روی آنتن شبکه پنج می رود.

پخش فصل جدید «قرنطینه» با اجرای «امین زندگانی»/ «حریرچی» مهمان قسمت اول می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، فصل جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با محوریت مطرح کردن مسائل و معضلات اجتماعی از دریچه طنز از امشب پنج شنبه 6 آذرماه ساعت 22 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

محمد ابراهیم امینیان تهیه کننده برنامه قرنطینه در توضیح بیشتر گفت: با توجه به مشکلات و مسائل روز جامعه با نگاه خاص و هنرمندانه با بهره مندی از فضای طنز برنامه قرنطینه در 20 قسمت 50 دقیقه ای هر پنج شنبه پخش خواهد شد.

امینیان اضافه کرد: سری جدید برنامه تلویزیونی قرنطینه با اجرای امین زندگانی با بخش های مختلف همچون گفتگو با مهمان، موشن گرافی ( معرفی مهمان برنامه)، دوربین مخفی ( مرتبط با موضوع برنامه) و پخش انیمیشن خواهد بود. در این برنامه سعی شده از دریچه طنز، به مسائل و موضوعات اجتماعی روز کشور پرداخته شود.

وی یادآور شد: استفاده از نام قرنطینه در روزها و شرایط سخت کرونایی بدین مفهوم است که زندگی با تمام محدودیت ها در جریان است و همچنان ادامه دارد. ما این موضوع را در دکور برنامه نیز لحاظ کرده ایم  و فضای را به گونه ای  طراحی کرده ایم که از دو رنگ آبی و زرد برای مهمان و مجری استفاده شده و به نوعی محدودیت ایجاد کرده ایم.

اولین قسمت برنامه قرنطینه میزبان دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با موضوع بیماری کرونا  است که امشب ساعت 22 تماشایی می شود.

این برنامه با همکاری مشترک گروه تامین و پخش بسیج صدا و سیما و گروه اجتماعی شبکه پنج تولید می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول