اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خدمت رسانی به مردم خراسان شمالی باید موجب گره گشایی شود

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با انتقاد نسبت به وضعیت خدمت رسانی به مردم استان گفت: گره‌های زیادی در خراسان شمالی باقی‌مانده و باید این گره‌ها بازگشایی شود.

خدمت رسانی به مردم خراسان شمالی باید موجب گره گشایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سید محمد پاکمهر ظهر امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی با اشاره به وضعیت محرومیت استان اظهار کرد: پروژه‌های مختلف ازجمله آسفالت راه‌های شهری و روستایی، نیازمندی استان به تولید مسکن و همچنین خدمت‌رسانی به روستاهای کشور باید به سرعت اجرا شود.

وی با تأکید بر اینکه سرعت خدمت‌رسانی به مردم بسیار کند است خواستار تسریع اجرای توجهات به مناطق محروم استان خراسان شمالی شد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی نسبت به وضعیت مسکن مهر بجنورد تصریح کرد: ۲۰ هزار نفر در گلستان شهر بجنورد به عنوان مجموعه مسکن مهر مرکز خراسان شمالی ساکن شده‌اند و برای حضور ۱۰۰ هزار نفر در این منطقه پیش‌بینی‌شده که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با طرح سؤالاتی مبنی بر زیرساخت‌های ضعیف استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سرعت خدمت‌رسانی به مردم در استان پایین است و این امر باعث شده تا ساکنان روستاهای استان کاهش پیدا کند و مردم منتظر خدمت‌رسانی است.

پاکمهر از کلنگ زنی بیمارستان رازوجرگلان طی روز گذشته خبر داد و گفت: این شهرستان تاکنون فاقد هرگونه بیمارستان بوده که نشان‌دهنده عقب‌ماندگی شدید استان در زیرساخت‌ها است.

وی به جاده بجنورد به جنگل گلستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: گره‌های زیادی در خراسان شمالی باقی‌مانده و باید این گره‌ها بازگشایی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول