اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش تعداد مراکز نیکوکاری ملایر به ۲۰ مورد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ملایر از افزایش مراکز نیکوکاری این شهرستان به ۲۰ مورد تا پایان امسال خبر داد.

افزایش تعداد مراکز نیکوکاری ملایر به ۲۰ مورد

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه ایجاد مراکز نیکوکاری با مجوز کمیته امداد  طی سال‌های اخیر کمک شایانی در دستگیری از خانوادهای نیازمند شهرستان انجام شده است اظهار کرد: مراکز نیکوکاری علاوه بر خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد به سایر خانواده‌های نیازمند نیز خدمات‌رسانی دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان فعال هستند گفت: از این تعداد هشت مرکز در شهر ملایر، سه مرکز دیگر شامل یک مرکز در روستای کسب بخش جوکار، یک مرکز در روستای علی‌آباد دمق بخش جوکار و یک مرکز نیز در شهر ازندریان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ملایر با تقدیر از خیران و نیکوکاران اظهار کرد: دو مرکز دیگر نیز در سطح شهرستان مجوز دریافت کرده و به زودی فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد مراکز نیکوکاری در شهرستان ملایر در دستور کار است تصریح کرد: این مراکز تا پایان امسال به ۲۰ مرکز می‌رسد.

کرمی مقدم با بیان اینکه این مراکز در بخش‌های مختلف درمانی، تهیه سبد کالا، تهیه جهیزیه، کمک هزینه درمان، تحصیلی و... از خانواده‌های نیازمند حمایت می‌کنند گفت: احداث مسکن و رفع مشکلات این حوزه یکی از خدمات کمیته امداد به مددجویان است.

وی افزود: با توجه به سیل سال گذشته ۹۰ واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد در شهرستان ملایر آسیب دید که با همکاری و همراهی بسیج و سپاه ملایر نسبت به مرمت و احداث این واحدها اقدام شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ملایر از مرمت و احداث ۱۳۵ واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از سیل از سال گذشته تاکنون خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه نیز بیش از یک‌میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: از این تعداد ۷۷ واحد شامل ۳۷ واحد مسکونی مددجویی احداثی و ۴۰ واحد مسکونی تعمیری به همت گروه‌های جهادی و بسیج و سپاه ملایر انجام شده است.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول