اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تساوی ذوب‌آهن مقابل پیکان در فولادشهر/ تصمیم جنجالی داور صدای همه را درآورد

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

تساوی ذوب‌آهن مقابل پیکان در فولادشهر/ تصمیم جنجالی داور صدای همه را درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۲۰ و در ورزشگاه فولادشهر میزبان پیکان تهران بود.

در دقایق ابتدایی بازی پیکان مهمان بازی را بهتر شروع کرد و حملات نصفه و نیمه‌ای را صورت داد اما رفته رفته این ذوب‌آهن بود که با در اختیار گرفتن توپ و میدان، نبض بازی را در دست گرفت.

در ادامه نیمه اول و برخلاف جریان بازی پیکان موفق شد به گل دست پیدا کند اما سبز‌پوشان خیلی زود گل خورده را جبران کردند؛ نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم را نیز بازیکنان پیکان بهتر شروع کردند اما با گذشت چند دقیقه بازی متعادل شد و هر تیمی برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشت؛ بازی تب و تاب لازم را نداشت و شاهد موقعیت گلزنی ویژه‌ای روی دروازه‌ها نبودیم.

در ادامه نیمه دوم نیز بازی متعادل بود اما تصمیم داور برای اعلام پنالتی و سپس عوض کردن تصمیمش سبب ایجاد التهاب در بازی شد؛ در دقایق پایانی بازی شاگردان رحمان رضایی در ذوب‌آهن برای رسیدن به گل تلاش زیادی کردند اما بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک‌داوران: امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی و میثم حیدری

کارت زرد: میلاد شیخ‌سلیمانی دقیقه 37 و محمد ستاری دقیقه 90 از پیکان - فرشاد محمدی‌مهر دقیقه 41، سیدعبدالله حسینی دقیقه 81 و محمد قریشی دقیقه 93 از ذوب‌آهن

کارت قرمز: -

گل: ابراهیم صالحی دقیقه 33 برای پیکان - میلاد جهانی دقیقه 35 برای ذوب‌آهن

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

شهاب گردان، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر، ایوان مارکوویچ (حسین شنانی)، میلاد جهانی، دارکو بییدوف، سیدمحمد قریشی، محمدعلی کاظمی (رضا حبیب‌زاده)، فرشاد محمدی‌مهر و علی نبی‌زاده (مجتبی حق‌دوست)

سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب پیکان تهران:

محمد دریس، میلاد شیخ‌سلیمانی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، امیر روستایی، حجت حق‌وردی، سیدمحمد ستاری، مجید عبدی و رضا جبیره

سرمربی: مهدی تارتار

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 23

ضربه مدافع پیکان از فاصله نزدیک به صورت قاسم حدادی‌فر برخورد کرد و باعث مصدومیت کاپیتان ذوب‌آهن شد؛ حدادی‌فر بعد از مداوا در بیرون از زمین به بازی برگشت.

- دقیقه 27

ارسال قاسم حدادی‌فر در دهانه دروازه پیکان مقابل دارکو بیدوف قرار گرفت اما بیدوف یک گام برای باز کردن دروازه پیکان کم آورد و نتوانست ضربه‌ای به توپ بزند.

- دقیقه 33

ارسال بلند روستایی در نقطه کور محوطه جریمه ذوب‌آهن به ابراهیم صالحی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر نخستین گل پیکان را به ثمر رساند.

- دقیقه 35

ارسال فرشاد محمدی‌مهر روی دروازه پیکان را میلاد جهانی با یک ضربه سر دقیق به گل تساوی ذوب‌آهن تبدیل کرد.

- دقیقه 67

امیر روستایی در محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد و ضربه خطرناک این بازیکن را دروازه‌بان ذوب‌آهن به خوبی در اختیار گرفت و مانع از گلزنی پیکان شد.

- دقیقه 81

داور بازی پنالتی به سود تیم پیکان اعلام کرد که با اعتراض شدید بازیکنان و نمیکت‌نشینان ذوب‌آهن مواجه شد؛ بعد از چند دقیقه توقف بازی و اعتراض ذوب‌آهنی‌ها به داور و ناظر بازی داور نظر خود را تغییر داد و پنالتی را از پیکان گرفت؛ این تصمیم جدید داور اعتراض شدید پیکانی‌ها را در پی داشت.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول