اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مسکن مهر شیروان زیرساخت‌های نامناسبی دارد

نماینده شیروان در مجلس به مسکن مهر شیروان اشاره داشت و گفت: با گذشت زمان بسیار این محل زیرساخت‌های مناسبی ندارد که ایجاد شرایط مناسب نیازمند ردیف بودجه مشخص است.

مسکن مهر شیروان زیرساخت‌های نامناسبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی جدی ظهر امروز در شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی هنوز یک کیلومتر راه آهن و یا یک کیلومتر آزادراه ندارد که باید هر چه زودتر این پروژه‌ها تعیین تکلیف شود.

وی افزود: برای ایجاد پایانه صادراتی سرمایه گذاری در شیروان اعلام آمادگی کرده لذا باید مقدمات عملیاتی شدن آن بررسی شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مسکن مهر شیروان اشاره داشت و بیان داشت: با گذشت زمان بسیار این محل زیرساخت‌های مناسبی ندارد که ایجاد شرایط مناسب نیازمند ردیف بودجه مشخص است.

وی با تاکید بر اینکه جاده بین شهری در خراسان شمالی نامناسب است، بیان کرد: جاده ترانزیت میامی به جاجرم برای نهایی شدن باید به مرز باج گیران متصل شود که نیازمند اعتبار است زیرا اکنون خراسان شمالی با دارا بودن ۱۳ کیلومتر مرز، حتی یک گذرگاه مرزی ندارد.

جدی تصریح کرد: شاخص جاده روستایی خراسان شمالی ۱۰ درصد از میانگین کشور پایین‌تر است در حالی که ۴۴ درصد مردم خراسان شمالی در روستاها زندگی می‌کنند.

وی در انتها با اشاره به تأمین بخشی از نیاز دام کشور در خراسان شمالی، گفت: سبوس اختصاصی به دام بر اساس جمعیت سنجیده می‌شود در حالی که باید بر اساس تعداد دام توزیع شود و این امر دامداران خراسان شمالی را زمین گیر کرده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول