اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شهادت شهدای مدافع وطن ما را در انجام وظیفه مصمم می‌کند

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در مراسم تشییع پیکر شهید امین محمدیوسفی گفت: شهادت شهدای مدافع وطن ما را مصمم خواهد کرد که با جدیت و قاطعیت بیشتر به انجام وظیفه در برخورد با اشرار، سوداگران مرگ و مروجین فساد بپردازیم.

شهادت شهدای مدافع وطن ما را در انجام وظیفه مصمم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد عصر امروز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن، امین محمدیوسفی که روز گذشته در درگیری با اشرار به ضرب گلوله به شهادت رسید در محل ستاد فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

منوچهر امان‌اللهی در این مراسم گفت: درود خدا بر تمام مجاهدانی که در راه حفظ امنیت مردم زندگی خود را به خطر انداختند و به درجه رفیع شهادت دست یافتند.


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این شهدای گرانقدر از همه چیز خود گذشتند تا نظام اسلامی سربلند باشد و نوامیس مردم در امنیت زندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای من و همه پرسنل ناجا بسی جانسوز است که مجموعه انتظامی از حضور چنین همکار دلسوز و فداکاری محروم شد اما شهادت او ما را مصمم خواهد کرد که با جدیت و قاطعیت بیشتر به انجام وظیفه در برخورد با اشرار، سوداگران مرگ و آن‌هایی که ترویج فساد در جامعه می‌کنند، بپردازیم.

امان‌اللهی تاکید کرد: حتما راه این شهید ادامه دارد و برای رسیدن به اهداف و آرمان‌هایی که شهدای این انقلاب داشته‌اند سربازان ولایت در نیروی انتظامی جانفشانی خواهند کرد.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول