اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری جشنواره ستارگان در کردستان

معاون پژوهشی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان از برگزاری جشنواره ستارگان ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول خبر داد.

برگزاری جشنواره ستارگان در کردستان

سیدمیثم سیداحمدی معاون پژوهشی اتحادیه استان و دبیر جشنواره ستارگان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج اظهار کرد: این جشنواره با توجه به شیوع ویروس کرونا و محروم شدن دانش‌آموزان از برنامه‌های حضوری مهارتی، تربیتی و تشکیلاتی برای مقطع متوسطه اول به صورت مجازی و در بستر پیام رسان "آیگپ" برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره علاوه بر توجه به مباحث تربیتی، مسائل علمی و درسی دانش‌آموزان نیز مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: به طور کلی دو نوع محتوای آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: محتوای آموزشی شامل مهارت‌های فنی_امدادی، هنری، تشکیلاتی، تربیتی، علمی و درسی، اعتقادی است و محتوای تربیتی و تعاملی شامل پویش‌ها، چالش‌ها، مسابقات ذهن برتر، استیکر، رادیو ستارگان، ستارگان تی وی خواهد بود که در قالب‌های متنوع و جذاب در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

معاون پژوهشی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان  افزود: علاقه مندان به ثبت نام در این جشنواره می‌توانند با نصب پیام رسان "آیگپ" از قسمت "آیلند"، آیکون جشنواره ستارگان را انتخاب نموده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

سیداحمدی با اشاره به امتیازات این جشنواره تاکید کرد: از نکات جالب توجه جشنواره ستارگان، امکان حضور و همراهی والدین با فرزندان خویش است که می‌توانند مراحل مختلف جشنواره را در کنار فرزندان خود طی نمایند.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره در شب یلدا تصریح کرد: جوایز این جشنواره که شامل تبلت، موبایل هوشمند، دوچرخه، هدفون و هدست و هارد، اسکیت، اسکوتر، تلسکوپ،xbox و ps4  است، بر اساس امتیازات کسب شده و در فروشگاه مجازی ستارگان به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

سیداحمدی خاطر نشان کرد، دبیرخانه این جشنواره به شماره تماس 3_33224791_087 و نشانی سنندج_ میدان آزادی_کوچه عدالت_ پلاک ۸۱ آماده ی پاسخگویی به مخاطبین است.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول