اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نوازی: داور رحمتی را اخراج کرد/ اشتباه داوری مانع برد ما شد/ خداداد را به ورزشگاه راه ندادند

مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت:امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما اشتباه داور مانع برد ما شد شاید من اشتباه کنم و شاید درست بگویم.

نوازی: داور رحمتی را اخراج کرد/ اشتباه داوری مانع برد ما شد/ خداداد را به ورزشگاه راه ندادند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی بعد از تساوی یک بر یک مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری حاضر نشد و محمد نوازی که کارت سرمربیگری تیم به اسم اوست در نشست خبری حاضر شد و  پیش از شروع نشست خبری جواد طاری بخش مدیر رسانه‌ای شهر خودرو گفت: ناهماهنگی‌هایی که در شهر مشهد به وجود آمد عوامل یگان ویژه نیروی انتظامی حاضر نشدند و مسابقه لیگ برتر در حال برگزاری است و عوامل یگان ویژه با تاخیر به ورزشگاه رسیدند. 

نوازی در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود و دو تیم بازی جاندار، قرص و محکمی ارائه کردند، خصوصاً تیم خودمان. ما مالکیت توپ در اختیار داشتیم، در نیمه اول شرایط به گونه‌ای نبود که به گل برسیم اما در نیمه دوم با تمرکزی که بچه‌ها در زمین گذاشتند به گل رسیدیم.

او ادامه داد: امیدوارم کارشناسان داوری حرف حقیقت را بزنند نه این‌که دو نفر بگویند پنالتی بود و دو نفر هم بگویند پنالتی نبود؛ این مساله هیچ دردی را دوا نمی‌کند و این برنامه‌هایی که دارد پخش می‌شود فقط برای استقلال و پرسپولیس است و فقط یک صحنه و دو صحنه از دیگر تیم‌ها پخش می‌کنند اما هیچ تاثیری ندارد؛ امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی اشتباه داور باعث تساوی‌مان شد. سه روز دیگر بازی سختی در تهران مقابل پرسپولیس داریم و باید بچه‌هایمان را به حال اولیه برگردانیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم. امیدوارم مقابل پرسپولیس بازی خوبی داشته باشیم.

نوازی در توضیح صحنه اخراج مهدی رحمتی گفت: او درباره ماجرای پنالتی با داور کمی بحث کرد و فکر می‌کنم حرف خاصی هم نزد اما دلیلش را باید از خود داور بپرسید.
مربی شهر خودرو درباره عملکرد فنی عنابی‌پوشان می‌گوید: قبل از شروع مسابقات بازی‌های دوستانه خیلی کمی داشتیم و به دلیل شرایط ویروس کرونا نتوانستیم آن هماهنگی را به دست آوریم اما تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود؛ به هر حال کار سخت است و باید تلاش کنیم تا شرایط بهتری رقم بزنیم و موقعیت‌های بهتری ایجاد کنیم.

محمد نوازی در پاسخ به آخرین شرایط امین قاسمی‌نژاد گفت: انشالله این بازیکن به بازی با پرسپولیس می‌رسد و دیگر بازیکنان هم مشکلی برای بازی بعدی ندارند.

او همچنین درباره غیبت هواداران در ورزشگاه ادامه داد: جای تمام هواداران مشهدی خالی است چرا که این تیم به حمایت احتیاج دارد و امیدوارم ویروس کرونا زود تر نابود شود تا بتوانیم از وجود تماشاگران استفاده کنیم.

او در پایان خطاب به مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: از آن‌ها گلایه دارم چرا که خداداد عزیزی برای حمایت این تیم به ورزشگاه آمده بود و باید بگویم ما یک خداداد عزیزی بیشتر نداریم و این‌که بیاید پشت در استادیوم و راهش ندهند اصلا درست نیست؛ او از اسطوره‌های فوتبال ایران است و امیدوارم دیگر چنین مشکلاتی به وجود نیاید.

به گزارش فارس، جواد طاری بخش در پایان نشست خبری هم گفت:  مدام می گویند مربیان صبرشان را بالا ببرند اما داوران هم باید سعه صدر بیشتری داشته باشند فشار زیادی به مربی وارد می شود اما قرار باشد داور حرف مربی را گوش ندهد و یک طرفه کار کند سنگ روی سنگ بند نمی شود و از رسانه ها می خواهیم در مورد بحث یگان ویژه و برگزاری مسابقه در شهر مشهد پیگیری لازم را انجام بدهند. فصل گذشته هم این داور در بازی شهر خودرو و نفت آبادان همین آقای مومنی داور مان بود و امیدوارم چیدمان به گونه ای باشد که شرایط تیم‌هایی مثل ما رعایت شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول