اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی:گل‌محمدی تا آخر مربیگری استاد من است/ به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم چون تا یک هفته به شروع بازی ها حتی یک تیم در اختیار نداشتیم.

حسینی:گل‌محمدی تا آخر مربیگری استاد من است/ به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی بعد از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: من به دستیاری گل‌محمدی افتخار می‌کنم، او تا آخر مربیگری همیشه استاد من است. البته ما آنالیز خوبی روی پرسپولیس داشتیم و بازیکنانم مقابل یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا پایاپای بازی کردند. اگر آنها تجربه داشتند می‌توانسند به این تیم ضربه بزنند.

وی افزود: به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم چون تا یک هفته به شروع بازی ها حتی یک تیم در اختیار نداشتیم اما آنها شجاعانه بازی کردند. این معجزه فوتبال است که تیمی مثل ما یک هفته به شروع بازی ها بسته می شود اما مقابل تیمی مثل پرسپولیس این طور بازی می کند. جا دارد از فرماندار مسجد سلیمان تشکر کنم که با واریز مبالغی باعث افزایش روحیه تیم ما شدند.

سرمربی نفت با اشاره به تعویض های تیمش عنوان کرد: ما در ابتدا 3 مدافع بلند قامت گذاشتیم که از پس مهاجمان پرسپولیس بر بیایند. ما نگران جناحین پرسپولیس بودیم ولی آنها را متوقف کردیم. نشان دادیم با حداقل امکانات نسبت به تیم های دیگر با شجاعت مقابل تیم‌های دیگر می جنگند.

به گزارش فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری اظهار داشت: بازی دشواری داشتیم و قبل از بازی هم گفتم بازی کردن جلوی پرسپولیس کار مشکلی است. ما می‌خواستیم روزنه‌ها را ببندیم و سمت راست آنها را که خیلی قوی است خنثی کنیم. تمام فکر ما این بود که موقعیت به حریف ندهیم و خوشحالم که کمترین موقعیت را به حریف دادیم و جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. امروز جای تماشاگران خیلی خالی بود چون حضور آنها می‌توانست به ما کمک کنند. امیدوارم در آینده شاهد حضور و حمایت‌های آنها باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول