اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تارتار: خوشحالم ذوب آهن متضرر نشد/ قول رتبه به باشگاه پیکان نداده ام

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خوشحالم که ذوب آهن متضرر نشد و عدالت در این بازی اجرا شد.

تارتار: خوشحالم ذوب آهن متضرر نشد/ قول رتبه به باشگاه پیکان نداده ام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار بعد از پایان دیدار دو تیم پیکان و ذوب‌آهن در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی درگیرانه خوبی بود. هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند، کیفیت زمین باعث شد هر دو تیم نمایش خوبی داشته باشند. ما یک بازی ذوب‌آهن را آنالیز کردیم چون بازی قبلی‌شان 10 نفره بودند و به خاطر این بازی تغییر سیستم داشتیم و خدا را شکر جواب گرفتیم. توانستیم زود گل بزنیم اما متأسفانه زود هم گل را دریافت کردیم. این بازی درگیرانه بود، ذوب‌آهن در نیمه دوم بر بازی سوار شد و ما هم دوست نداشتیم بازنده بازی ذوب‌آهن باشیم به خاطر این که در جدول از ذوب‌آهن بالاتر بودیم و این بازی برایمان 6 امتیازی بود.

تارتار در خصوص حواشی پیش آمده در رابطه با پنالتی‌ای که داور آن را برگرداند، گفت: من به هیچ وجه راضی نبودم ذوب‌آهن متضرر شود. خدا را شکر عدالت اجرا شد. در زمانی که داور رأی‌اش را برگرداند ناراحت شدم و به داور چهارم اعتراض کردم، اما بعدا صحنه را دیدم. همین که داور جسارت و شجاعت کرد پنالتی را برگرداند قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: بازیکن ما هم شرف داشت که به داور گفت، بازیکن ذوب‌آهن با من برخوردی نداشته است. خوشحالم که عدالت اجرا شد، برای همه تیم‌ها دوست دارم این عدالت اجرا شود و VAR وارد فوتبالمان شود و کسی ضرر نکند. امیدوارم همه مثل بازیکن ما صداقت داشته باشد.

تارتار اضافه کرد: بازی فیزیکی بود، دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدند. تیم ما خیلی بهتر شروع کرد و به گل رسیدیم و خیلی زود گل دریافت کردیم و تمرکز کافی را نداشتیم. در ادامه بازی را کنترل کردیم و فضا به ذوب آهن ندادیم. خداراشکر عدالت اجرا شد. به گروه داوری تبریک می گویم که جسارت داشت که با برگرداندن پنالتی حق ذوب آهن را تضیع نکردند.
وی افزود: گویا فیلم بازی را دیده بودند و متوجه شدند پنالتی نیست. به حسین پور امینی تبریک می گویم که به داور گفته برخورد نداشته. خیلی سخت بود پنالتی برگردانده شد. از داور چهار معذرت خواهی کردم. ما فکر می‌کردیم پنالتی باشد.

وی در رابطه با var در فوتبال ایران گفت: از وقتی این فناوری به فوتبال اضافه شد من اصرار دارم به حضور var در ایران که عدالت اجرا شود. یک تیم ۴۰ نفره تلاش می کنند با یک سوت اشتباه تمام آرزو ها از بین می رود. از مسئولین رده بالای کشور عاجزانه خواهش می کنم این کار را انجام دهند. درست است شرایط اقتصادی خوبی وجود ندارد. سخت گیری کنند تا باشگاه این کار را انجام دهند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با صحبت هایش با رحمان رضایی گفت: این صحبت خصوصی بود و مشکلی نبود.

تارتار در مورد آینده پیکان خاطرنشان کرد: من قولی که به باشگاه داده ام این است که با تمام وجود کار کنم قول رتبه و جایگاه نداریم. ولی خودمان انتظارمان بالا است به بازیکنان گفتم فکر اینکه ته جدول باشیم از فکرشان بیرون کنند. امروز هم تاکتیکی بازی کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول