اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

انهدام اعضاء باند سارقان ساختمان نیمه کاره در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از انهدام اعضاء باند 6 نفره سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در آبادان خبر داد.

انهدام اعضاء باند سارقان ساختمان نیمه کاره در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سرهنگ سید محسن تقی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره که باعث نگرانی مالکان این نوع ساختمان‌ها شده بود، بررسی موضوع و شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری پس از انجام کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، محل اختفاء سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی 6 نفر سارق سابقه‌دار که به صورت یک باند در این زمینه سرقت می کردند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دستگاه موتور کولرهای دو تیکه، یک دستگاه کولر گازی، دو دستگاه پمپ آب، یک دستگاه برش آهن و مقداری کلید و پریز ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه سارقان به 14 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام ۷۲۰۵۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول