اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه‌های بسیج بافت

فرمانده سپاه شهرستان بافت با تأکید بر نقش جوانان در بیانیه گام دوم گفت: برنامه‌های مختلفی را در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه‌های بسیج داریم و سعی می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها که اصلی‌ترین آن بحث مطالبه‌گری است، استفاده کنیم.

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه‌های بسیج بافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مراسم اولین همایش بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان بافت اظهار داشت: جوانان و علی‌الخصوص دانشجویان و مجموعه بسیج دانشجویی باید تمام تلاش و همت خود جهت اجرایی کردن بیانات مقام معظم رهبری را داشته باشند.

وی گفت: لذا مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان بافت بر آن شد، همایشی جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار کند تا جوانان و دانشجویان به رسالت عظیمی که امام خامنه‌ای در چهل ‌ساله دوم انقلاب بر دوششان نهاده‌اند را بهتر و بیشتر درک کنند.

مصطفی امام‌بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه است، اظهار داشت: بسیج در جهان اسلام گسترش پیدا کرده، بسیج مردمی و امیدآفرین است و تفکر بسیجی در تنگناها گره‌گشا است.

وی با تأکید بر نقش جوانان در بیانیه گام دوم عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی را در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه‌های بسیج داریم و سعی می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها که اصلی‌ترین آن بحث مطالبه‌گری است، استفاده کنیم.

مجید زنداقطاعی فرماندار بافت در مراسم اولین همایش بیانیه گام دوم اظهار کرد: اعتقادی که امام خمینی (ره) به نقش مردم در سرنوشت کشور دارد باعث تشکیل بسیج شد که این فکر و باور امام خمینی بسیار مترقی است و هرکجا که حضور مردم را داشته‌ایم، پیشرفت کرده‌ایم

وی بابیان اینکه نقش جوانان بسیار مهم است، گفت: حضور مردم همین حضور بسیج در عرصه‌های مختلف است و هر زمان مردم در قالب بسیج در کاری ورود کردند آن کار موفق بوده است.

زنداقطاعی بیان کرد: نکته اصلی که مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم فرموده‌اند درس گرفتن از گذشته است که درس گرفتن از گذشته باعث می‌شود مسیر را برای آینده بهتر بشناسیم و در بیانیه گام دوم تأکید بر نقش جوانان، افزایش مشارکت مردم، مدیریت جهادی و تفکر بسیجی شده است.

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام‌ جمعه بافت با اشاره به جایگاه بسیج در گفتار امام راحل اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند، حل مشکلات کشور در دولت حزب‌الهی جوان است و اکنون باید زمینه این فرمایش رهبری را فراهم کنیم و نقشه راه دولت حزب الهی جوان بیانیه گام دوم است.

وی با بیان اینکه 7 موضوع در دستور کار دولت حزب الهی و جوان است گفت: علم و پژوهش است یکی از معیارهای پیشرفت کشورها مدنظر قرار می‌گیرد و در علم و پژوهش در گام نخست انقلاب برخی چهره‌ها همچون پدر موشکی ایران درخشیده‌اند.

امام‌جمعه بافت عنوان کرد: معنویت و اخلاق یکی از دستور کارهای دولت حزب‌الهی و جوان است اگر حاج‌قاسم یک مکتب شده است محورش معنویت و اخلاق بوده است.

محمدزاده گفت: اقتصاد یک نکته کلیدی و تعیین‌کننده در نظام اسلامی است که متأسفانه عقب هستیم چندین سال شعارهای سال انتخاب‌شده توسط رهبری اقتصادی هستند ولی متأسفانه آن‌هایی که باید عمل می‌کردند، نکردند و بخش قابل ‌توجهی از مشکلات اقتصادی قابل‌ حل است.

وی با بیان اینکه دشمن از همه لحاظ ناامید است و فقط امید دشمن اقتصاد و تحریم‌ها است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم سبک زندگی اسلامی ایرانی خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول