اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف ۴۲۲ تن خوراک دام احتکار شده در داراب

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف ۴۲۲ تن خوراک دام احتکار شده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان داراب خبر داد.

کشف ۴۲۲ تن خوراک دام احتکار شده در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، سردار یوسف ملک‌زاده با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش جنت‌شهر شهرستان داراب پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی، موفق به شناسایی انبار احتکار خوراک دام و طیور شدند.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران به همراه کارشناسان تعزیرات به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۲۰۰ تن جو، ۷۷ تن گندم، ۲۵ تن ذرت، ۱۰۰ تن یونجه و ۲۰ تن سبوس کشف کنند.

ملک‌زاده با بیان اینکه حسب دستور مقام قضائی انبار مورد نظر پلمب شد، اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش کالاهای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با قانون شکنان، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی، تحویل دادسرا شد.

تشدید طرح کنترل صنوف با پلمب ۱۹ واحد صنفی متخلف در داراب

فرمانده انتظامی داراب از پلمب ۱۹ واحد صنفی متخلف طی ۴ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

علیرضا نوشاد در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با شیوع و گسترش ویروس کرونا و به منظور ساماندهی واحدهای صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی ۴ روز طرح بازدید از صنوف را اجرا کردند.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح از ۲۶۷ واحد صنفی در سطح شهر بازدید و به ۲۴۸ واحد تذکر دادند همچنین ۱۹ واحد صنفی دیگر به علت تخلف از مقررات ابلاغی پروتکل‌های بهداشتی، پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی پلیس برای حفظ سلامت مردم خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول