اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع تبلت و بسته‌های معیشتی در ممسنی و رستم

رسیدگی به امور محرومان، اولویت اصلی نماینده مردم شریف شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی است.

توزیع تبلت و بسته‌های معیشتی در ممسنی و رستم

به گزارش خبرگزاری فارس از ممسنی، کرونا علی‌رغم مشکلات فراوانی که ایجاد کرد، فرصتی شد جهت شناسایی نیازمندان واقعی و رسیدگی به امور افرادی که توانایی تامین نیازهای ضروری زندگی‌شان را ندارند.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون و در راستای لبیک به درخواست رهبری و مشارکت در رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه، اقدامات شایسته و زیبایی در شهرستان‌های ممسنی و رستم توسط گروه‌های جهادی مردمی و برخی نهادها انجام شده است که قابل تقدیر است.

مجید انصاری اظهار داشت: با توجه به مجازی شدن آموزش‌های دانش‌آموزان و دانشجویان، تعداد ۱۰۰تبلت در دو شهرستان بین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمندی که توسط هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

این نماینده مجلس افزود: علاوه بر این، برخی اقلام و کالاهای اساسی نیز، برای خانواده‌های نیازمند دو شهرستان ارسال می‌شود.

انصاری گفت: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور و کثرت تعداد خانواده‌ها و افراد نیازمند، لازم است که این مساعدت‌ها، با همت مردم و مسئولین افزایش یابد تا فرزندان مستعد و توانمند ممسنی بزرگ از نعمت تحصیل و آموزش محروم نشوند و در فضایی آرام و به دور از اضطراب و فشارهای روانی ناشی از مشکلات اقتصادی، در کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی حضور پیدا کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف مجلس و نمایندگان مردم، رسیدگی به امور محرومین و مرتفع نمودن مشکلات آنان است، گفت: در چندماه اخیر، کارگروه‌هایی متشکل از اقشار مختلف، جهت شناسایی مشکلات مناطق شهری و بخش‌ها و روستاهای دو شهرستان تشکیل شده است که امیدواریم با رصد، دسته بندی و ارجاع مشکلات توسط این کارگروه‌ها، بتوانیم گام‌های موثری جهت رفع محرومیت در ممسنی بزرگ برداریم و با پیگیری و رفع مشکلات، با همدلی و همراهی دیگر مسئولان دو شهرستان، خدمتگزار حقیقی مردم باشیم.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول