اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| روستاهای شهرستان جهرم مشکل آب شرب ندارند

رئیس اداره آبفای شهری جهرم گفت: روستاهای کوهک‌ بخش مرکزی شهرستان مشکل آب شرب ندارد و کاملا استاندارد و بهداشتی تحویل خانوار ها می‌شود.

فارس من| روستاهای شهرستان جهرم مشکل آب شرب ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پی ثبت سوژه‌ای با عنوان "هفت روستای توابع جهرم آب آشامیدنی و جاده ندارند" در سامانه فارس من خبرگزاری فارس، خبرنگار ما در جهرم موضوع را از سوی رئیس اداره آبفای شهرستان جهرم پیگیری کرد.

اسماعیل شیروانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: یک چاه در سال ۹۶ در دهستان کوهک بخش مرکزی شهرستان جهرم حفر شد اما آبی که مساعد و مد‌نظر ما بود متاسفانه وجود نداشت.

رئیس اداره آبفای شهری جهرم با بیان اینکه نقشه برداری صورت گرفته و پیمانکار هم مشخص شده است، گفت: پیمانکار مدتی است در منطقه برای اجرای خط انتقال آب شروع به کار کرده است.

شیروانی با اشاره به اینکه عمده مصرف آب در این روستا، آب دام است و تامین آب دام بر عهده جهاد کشاورزی است، خاطر نشان کرد: اکنون به وسیله تانکر، آب رسانی در حال انجام است و از لحاظ آب شرب کوچکترین مشکلی در منطقه وجود ندارد. 

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان جهرم تاکید کرد: در برخی روستاهایی که شبکه داخلی وجود ندارد، آب رسانی به وسیله تانکر سیار در حال انجام است و بر اساس اعتبارات، فاز به فاز خط انتقال آب انجام می شود.

با توجه به گزارشات میدانی خبرنگار فارس از منطقه، یکی از دلایل نبود خط انتقال لوله و جاده مناسب، صعب العبور بودن منطقه و عدم تجمیع خانوارها است. 

در این منطقه خانوار‌ها با فاصله چند متری و حتی چند کیلومتری هستند و تعداد جمعیت هر قسمت هم بسیار پایین است.

اما باز با این تفاسیر انجام خط انتقال و راه‌سازی این منطقه در حال انجام است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول