اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رتبه برتر سازمان بسیج به معاونت فرهنگی بوشهر رسید

مراسم اختتامیه جشنواره رویداد تولیدات مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کشور برگزار شد که استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

رتبه برتر سازمان بسیج به معاونت فرهنگی بوشهر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مراسم اختتامیه جشنواره رویداد تولیدات مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کشور با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج و سردار آزادی معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج برگزار شد که استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

مهدی عالی‌زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به تولیدات فاخری که در مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استانها انجام شده است، بنا براین شد که جشنواره ای نیز در این زمینه برگزار شود.

معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه در این رویداد، تولیدات در بخش‌های گوناگون مد نظر بوده است، گفت: تولیداتی با موضوعات کرونا، بسیج و اقتدار، انقلاب اسلامی از استان‌ها خواسته شد که استان‌ بوشهر نیز در بخش‌های مختلف تولیدات خود را به این رویداد ارسال کرد.

 عالی‌زاده افزود: در اختتامیه جشنواره تولیدات مرکز آفرینش‌ها، معاونت فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به‌عنوان رده برتر کشوری حائز مقام اول شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول