اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

شهادت سومین شهید «مدافع سلامت» در ایلام توسط کرونا

سومین مدافع سلامت استان ایلام به علت ابتلا به ویروس کرونا به درجه شهادت نائل آمد.

شهادت سومین شهید «مدافع سلامت» در ایلام توسط کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ایثار و مجاهدت در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند دارد و در این راه پر مخاطره، جان برکفان اورژانس ۱۱۵ در خط مقدم مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا از ابتدا با فداکاری، از خودگذشتگی و تلاش شبانه‌روزی به بیماران نیازمند ارائه خدمت کرده‌اند.

«بهروز غلامی» از پرسنل مجرب و پر تلاش فوریت‌های پزشکی مهران پس از چندین روز سینه سپر کردن در مقابل ویروس منحوس کرونا به دلیل ابتلا به این بیماری به شهدای مدافع سلامت کشور پیوست. 

صیدنور علیمرادی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: این ایام که سفیدپوشان فوریت‌های پزشکی با اخلاص و بی‌دریغ قدم در راه خدمت به مردم ایران اسلامی گذاشته‌اند، خبر شهادت همکار متعهد و پرتلاش شهرستان مهران  "شهید بهروز غلامی " که در خط مقدم درمان و سلامت به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد.

وی افزود: اینجانب شهادت عزیز سفر کرده را به کادر پرتلاش درمان، به‌ویژه همکاران محترم اورژانس شهرستان مهران و خانواده داغدار وی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای بازماندگان گرانقدر و بستگان ارجمند صبر و شکیبایی در تحمل این مصیبت مسألت دارم.

رئیس فوریت‌های پزشکی ایلام تصریح کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از کادر بهداشت و درمان استان ایلام به ویروس کرونا مبتلا و ۳نفر نیز شهید شده‌اند. 

انتهای پیام/ 970813/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول