اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

انتقاد رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی به وضعیت بازار مرغ

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با انتقاد نسبت به وضعیت بازار مرغ گفت: ستاد تنظیم بازار به‌عنوان مرجع قانونی در این زمینه عملکرد ضعیفی داشته و مصوبات آن‌هم به‌درستی اجرا نمی‌شود.

انتقاد رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی به وضعیت بازار مرغ

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی حجت‌الاسلام اسدالله جعفری حمایت از سرمایه‌گذار، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را ازجمله وظایف اصلی دستگاه قضایی برشمرد و با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک‌ها در این خصوص اظهار کرد: با توجه به وضعیت نابسامان فعلی، دستگاه‌های مختلف علی‌الخصوص بانک‌ها که بیشترین مطالبات و درخواست‌های مساعدتی و حمایتی درزمینه اقتصاد مقاومتی متوجه آنان است وظایف مهمی بر عهده دارند و انتظار می‌رود مساعدت بیشتری داشته باشند و طبعاً این امر در صورتی تحقق پیدا می‌کند که نگاه بانک‌ها به اقتصاد مقاومتی، نگاه حمایتی به‌منظور رفع معضلات و مشکلات اقتصادی باشد.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های نحوه برخورد با ترک وظایف قانونی مسؤولین گفت: اگر ثابت شود که مسؤولین و متولیان امر به این دستورالعمل‌ها عمل‌نکرده‌اند، دستگاه قضایی بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌کاری، قاطعانه وارد عمل خواهد شد.

رییس‌کل دادگستری استان خراسان شمالی با تأکید مضاعف بر رسیدگی به وضعیت نابسامان بازار مرغ و اعمال نظارت‌های قانونی و مدیریت مؤثر برای تنظیم دقیق این بازار و تثبیت قیمت‌ها در این حوزه از عملکرد ضعیف ستاد تنظیم بازار و ضعف‌های نظارتی از سوی مسؤولین ذی‌ربط خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار به‌عنوان مرجع قانونی در این زمینه عملکرد ضعیفی داشته و مصوبات آن‌هم به‌درستی اجرا نمی‌شود و به نظر می‌رسد دلیل آن‌هم عمدتاً ناشی از تعدد نگاه‌ها و وجود قرائت‌های مختلف و متفاوت از مصوبات باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در آینده نزدیک شاهد تثبیت قیمت در این زمینه هستیم.

رییس ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان خراسان شمالی با اشاره به تغییرات اعمال‌شده مطابق دستورالعمل جدید ریاست قوه قضائیه در خصوص سازوکارهای مدیریتی اجرایی در این ستاد گفت: این تغییرات به خاطر حمایت‌های قانونی بیشتر از ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و من‌بعد مسؤولیت دبیری این ستاد به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان واگذارشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول