اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

اخراج 32 هزار نفر از «والت دیزنی»

شرکت والت دیزنی اعلام کرد حدود 32 هزار کارگر خود را اخراج خواهد کرد که بیشتر این افراد از کارکنان پارک های موضوعی خواهند بود.

اخراج 32 هزار نفر از «والت دیزنی»

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، شرکت والت دیزنی اعلام کرد حدود 32 هزار کارگر خود را اخراج خواهد کرد که بیشتر این افراد از کارکنان پارک های موضوعی خواهند بود؛ این رقم بیش از 28 هزار نفری است که در ماه سپتامبر اعلام کرده بود زیرا این شرکت با کاهش مشتری هایش به علت همه گیری کرونا دست و پنجه نرم می کند.

بر اساس اعلام والت دیزنی، این تعدیل نیرو در نیمه نخست سال 2021 صورت می گیرد.

اوایل ماه جاری، دیزنی اعلام کرده بود کارگران اضافی در پارک های موضوعی در کالیفرنیای جنوبی را به علت عدم قطعیت در مورد زمان دریافت اجازه بازگشایی پارک ها از سوی دولت، به مرخصی اجباری می فرستد.

پارک های موضوعی دیزنی در فلوریدا و آنهایی که خارج از آمریکا هستند، اوایل امسال بازگشایی شدند اما فاصله گذاری های اجتماعی و انجام واکسن کرونا و استفاده از ماسک در آنها به شدت در آنها اعمال می شود.

در اواخر ماه گذشته زمانی که فرانسه محدودیت های قرنطینگی جدید برای مقابله با موج دوم شیوع کرونا اعمال کرد، دیزنی لند پاریس دوباره تعطیل شد.

اما پارک های موضوعی این شرکت در شانگهای، هنگ کنگ و توکیو همچنان باز است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول