اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مزایده 2 بنای تاریخی بلادشاپور برای احیاء

کاروانسرا و حمام تاریخی کهیار دهدشت با کاربری مجتمع گردشگری، فرهنگی، اقامتی، پذیرایی، بهداشتی و درمانی به مزایده گذاشته شد.

مزایده 2 بنای تاریخی بلادشاپور برای احیاء

اسفندیار اباب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: با هدف سرمایه‌گذاری در مرمت، احیاء، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری بناهای تاریخی بلادشاپور دو اثر مهم این بافت در لیست مزایده بناهیا تاریخی کشور قرار گرفت.

مسؤول پایگاه بافت تاریخی دهدشت گفت:سرمایه‌گذاری و واگذاری حق بهره‌برداری بناهای تاریخیمجموعه بلادشاپور شامل کاروانسرای دهدشت و حمام کهیار توسط صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی به مزایده گذاشته شد.

 

اباب تصریح کرد: قیمت پایه اجاره بهای ماهیانه مبلغ 35 میلیون ریال با ضریب افزایش سالانه مطابق آخرین شاخص تورم اعلامی بانک مرکزی در نظر گرفته شده است.

حمام کهیار

 

وی، مدت قرارداد را 19 سال شامل 11 ماه دوره طراحی و مرمت و مدت باقیمانه برای بهره‌برداری اعلام کرد.

این مسؤول با اشاره به انتظار آگهی مزایده در تاریخ‌های سوم و چهارم آذرماه در روزنامه ایران و پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات گفت: شرکت کننده در مزایده می‌بایست از تاریخ انتشار آگهی تا 17 آذرماه اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیاءدریافت و پس از تکمیل به دبیرخانه مذکور تحویل دهد.

انتهای پیام/82016

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول