اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در استان فارس

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس از آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در این استان خبر داد.

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن صیف در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان فارس اظهار داشت: متقاضیان دارای مدرک کارشناسی می‌توانند تا ۱۲ آذرماه ۱۳۹۹ به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی افزود: علاوه بر ۴۲ رشته/محل استان فارس، امکان انتخاب رشته‌های سایر استانها نیز برای متقاضیان وجود دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس ادامه داد: ارائه مدرک معتبر وزارت علوم دارای ارزش استخدامی و ترجمه، امکان انتخاب محل آزمون پایان نیمسال توسط دانشجو، اعطای وام شهریه به صورت قرض الحسنه، اختیاری بودن حضور در کلاسها از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور به خصوص برای شاغلان ، زنان خانه دار،اصناف وسایر علاقه مندان به تحصیل است.

صیف با اشاره به تدابیر دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه‌ مالی و شهریه دانشجویان گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، با انعقاد تفاهم‌نامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور، در ایام کرونا علاوه بر اینکه توانست آزمون‌های خود را به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار نماید، توانست بخشی از آزمون‌های سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس اضافه کرد: جزئیات ثبت نام و اطلاعات مورد نیاز داوطلبان علاوه بردفترچه ثبت نام، در سایت دانشگاه (fars.pnu.ac.ir) نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول