اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کمک به دانش‌آموزان و زوج‌های لامردی

در مرحله دوم توزیع بسته‌هاى حمایت غذایى توسط جمعیت هلال احمر، ٢٠٠بسته حمایت غذایى هرکدام به ارزش ٢١٠ هزار تومان در میان نیازمندان آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شد.

کمک به دانش‌آموزان و زوج‌های لامردی

رئیس جمعیت هلال احمر لامرد در گفتگو با فارس اظهارداشت: در چهار مرحله قبل نیز با کمک خیرین، بالغ بر ١٢٠ میلیون تومان بسته هاى حمایت غذایى در میان نیازمندان شهرستان لامرد توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده بود.

محمود قادری در این زمینه گفت: همزمان بافرا رسیدن هفته پر صلابت بسیج، گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر در راستای دست یابی به اهداف تعیین شده خود در حوزه فعالیت های جهادی، اقدام به تهیه جهیزیه و خرید گوشی هوشمند جهت خانواده های نیازمند نمود.

وی خاطرنشان کرد:در همین خصوص، با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج با شناسایی دانش آموزان نیازمند، با توجه به شیوع بیماری کرونا و فراگیر شدن آموزش از طریق فضای مجازی، ۳۵ عدد گوشی هوشمند هر کدام به مبلغ سه میلیون تومان تهیه و در اختیار این دانش آموزان قرار گرفت.

مسئول گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مُهر نیز در این باره گفت: همچنین در تامین جهیزیه برای نوعروسان خانواده های نیازمند نیز هفت سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۴۵ میلیون تومان تهیه و در شهرهای گله دار، اسیر، اهل، چاه ورز، لامرد، در اختیار نوعروسان قرار گرفت.

وى ادامه داد:این گروه جهادی همچنین در جدیدترین اطلاعیه خود از علاقمندان شرکت در زمینه های جهادی؛توزیع ماسک و مواد ضد عفونی بین خانواده های نیازمند، ضد عفونی مکان ها پر رفت و آمد به صورت مرتب، کمک به کادر درمان، ضد عفونی منازل افرادی که کرونا گرفتند، کمک به امورات روزمره خانواده ها بی که درگیر کرونا هستند و تهیه غذا برای خانواده هایی که در قرنطینه به سر می برند، دعوت به همکاری نموده است.

محمدی اضافه کرد: گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا، اقدام به ضدعفونی و گندزدایی از منازل افرادی که درگیر بیماری کرونا شده اند، می نماید.

انتهای پیام/ن
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول