اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری گردهمایی خادمیاران رضوی به صورت مجازی در یزد

گردهمایی خادمیاران رضوی و علاقمندان به امام رضا (ع) در قالب ویژه برنامه قرار هشتم، فردا شنبه به صورت زنده و مجازی در استان یزد پخش می‌شود.

برگزاری گردهمایی خادمیاران رضوی به صورت مجازی در یزد

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که بیش از هشت هزار خادم یار در تمام شهرستان های این استان مشغول ارائه خدمت هستند، اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده قرار است به منظور رعایت دستور العمل های بهداشتی و تلاش برای قطع کردن زنجیره شیوع کرونا گردهمایی بزرگ خادمیاران رضوی و علاقمندان به امام رضا(ع) در استان یزد، به صورت مجازی و آنلاین برگزار شود.

وی با بیان این که این گردهمایی در قالب ویژه برنامه قرار هشتم،  فردا شنبه ۸ آذر ساعت ۱۸  به صورت زنده و مجازی از آدرس  https://www.aparat.com/aqryzd/live پخش می شود، افزود: علاقمندان جهت دریافت لینک برنامه و یادآوری پیامکی، می توانند عدد ۵ را به سامانه ۵۰۰۰۲۰۶۰۲۰۲ ارسال نمایند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی کانونهای خدمت رضوی استان یزد گفت: مراسم قرار هشتم با هدف ترویج فرهنگ رضوی و اطلاع از برنامه های جاری کانون های خدمت رضوی روز هشتم هر ماه در سراسر استان و با حضور پرشور خادمیاران رضوی و علاقمندان به امام رضا علیه السلام برگزار می شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری حضوری آن فعلا ممکن نیست. 

ملک زاده در ادامه تصریح کرد: از ابتدای امسال برنامه قرار هشتم به صورت مجازی برگزار شد و در ماه های گذشته به طور متوسط یک هزار بیننده این برنامه را به صورت زنده دنبال کردند. 

وی بیان کرد: برگزاری مسابقه از محتوای برنامه، پخش مستند های گزارشی از اقدامات خادمیاران در ماه گذشته،  پخش ادعیه، سخنرانی آموزشی توسط حجت الاسلام حرزاده با موضوع تاثیر دعا در آرامش روانی و مصاحبه با خادمیار حاضر در بیمارستان و مسوول کانون محلی فعال در طرح ازدواج آسان از مهمترین بخش‌های این ویژه برنامه یک ساعته است.

ملک زاده در پایان ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی برای خدمات انجام شده در زمان شیوع کرونا، خاطرنشان کرد:  خادمیاران رضوی در ایام شیوع کرونا با نیت امام رضایی اقدامات مختلفی از جمله تهیه بیش از ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی،  حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان، تهیه روزانه آبمیوه برای بیماران کرونایی، خرید  و اهدا تجهیرات ویژه درمان و دهها برنامه دیگر را انجام داده اند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول