اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آماده‌باش ستاد بحران در ایذه/پیش‌بینی بارش 150 میلی‌متر باران

در پی پیش بینی بارش 150 میلی متر باران در شهرستان ایذه، ستاد بحران این شهرستان به حالت آماده‌باش در آمد.

آماده‌باش ستاد بحران در ایذه/پیش‌بینی بارش 150 میلی‌متر باران

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، در پی پیش‌بینی بارش 150 میلی‌متر باران در شهرستان ایذه، با تشکیل جلسه فوریت و حضور اعضای این کار گروه، ستاد بحران به حالت آماده‌باش در آمد.

حسین لامی‌زاده فرماندار شهرستان ایذه در این جلسه با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مقابله با بحران احتمالی و اعلام آماده‌باش برای تمام ادارات متولی بحران اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی وضعیت بحرانی در پی بارش‌های شدید باران در روزهای شنبه و یکشنبه در شهرستان ایذه، به منظور آمادگی مواجه با شرایط سخت، بدترین حال را برای شهرستان در نظر گرفته و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین دلواپسی ما برای بارش‌های پیش رو در سطح شهر ایذه است افزود: پیش بینی شده است در طول 2 روز اخیر 150 میلی‌متر باران در ایذه ببارد که می‌تواند باعث وارد شدن خسارت و زیر آب رفتن مناطق و محلات پایین‌دستی شهر شود.

فرماندار ایذه با بیان اینکه اگر آمادگی لازم را نداشته باشیم احتمال وقوع حوادث و خطراتی در محلات شهر وجود دارد اضافه کرد: نقاط پر حادثه شهرستان باید توسط بخشداران و شهرداران مشخص شده و نیروها جهت حضور و مقابله با بحران در این اماکن به صورت آماده‌باش در بیایند.

لامی‌زاده با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های متولی بحران باید در طول 3 شبانه روز اخیر در محل کار خود حضور داشته باشند و اوضاع را رصد کنند ادامه داد: اورژانس و آتش‌نشانی باید در نقاط حادثه خیز شهرستان حضور داشته باشند و مدیران متولی نباید به هیچ‌وجه از شهرستان خارج شوند و اوضاع را تحت کنترل خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه زمانی می‌توانیم بگوییم در بحران خوب عمل کردیم که کمترین خسارت را داشته باشیم گفت: ارتباطات مردمی باید مورد توجه باشد و پاسخ داده شود تا در صورت نیازمندی به خدمت رسانی و امداد اقدامات در سریع‌ترین زمان صورت گیرد.

لامی‌زاده افزود: برای روز شنبه پیش‌بینی 70 میلی متر و روز یکشنبه 80 میلی متر باران در ایذه صورت گرفته است و باید با توجه به تجربیات قبلی بارش‌های سیل‌آسا در شهرستان بهترین مدیریت را برای مواجه با بارش‌های پیش‌رو داشته باشیم/

انتهای پیام/72026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول