اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کاهش تردد و «قرنطینه» کارساز شد/ آمار مراجعین کرونایی‌ها به بیمارستان «کاهش» یافت

طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا در کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۸ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۳۳ نفر از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

کاهش تردد و «قرنطینه» کارساز شد/ آمار مراجعین کرونایی‌ها به بیمارستان «کاهش» یافت

مهدی محمدی ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید۱۹، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۶۴ مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا و ۸۹ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی شدند.

وی افزود: هم‌اکنون ۸۳۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۶ نفر است که از این تعداد چهار مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی در مورد سایر جان باختگان افزود: در شهرستان کنگاور چهار نفر و در شهرستان سنقر ۲ نفر و در هریک از شهرستان‌های اسلام آباد غرب، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و دالاهو یک نفر جان خود را از دست دادند.

محمدی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۲۴۰ نفر رسید.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۸ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۳۳ نفر از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول