اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بی‌برنامگی اقتصادی در برخی از نهادها محسوس است

امام جمعه فارسان گفت: بی‌برنامگی‌های داخلی و نداشتن دیپلماسی اقتصادی که در برخی از نهادهای اقتصادی وجود دارد، علت اصلی مشکلات است.

بی‌برنامگی اقتصادی در برخی از نهادها محسوس است

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به سخنان رهبری در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، گفت: گره اصلی کشور با یک اراده و یک تصمیم، گشاده و باز می‌شود.

امام جمعه فارسان ادامه داد: شما مواضع خصمانه اروپائی‌ها را ببینید، رفتار اینان نسبت به ایران به‌مراتب بدتر از آمریکا بوده چون همیشه منافقانه و متناقض عمل کرده‌اند و دائماً در مسیر تقویت جبهه مقابل ایران حرکت کرده‌اند.

وی افزود: بعد از خروج آمریکا از برجام، کشورهای اروپایی نه ‌تنها کمکی نکردند بلکه با از بین بردن زمان به آمریکائی‌ها خدمت کردند، امروز هم در مسیر همان کمک به آمریکا بیانیه‌ تند علیه ایران می‌دهند.

ملک‌پور اضافه کرد: در این ‌بین رفتارهای دوگانه و منفعلانه غرب‌زده‌های داخلی بسیار تأسف‌بار است که با عوض شدن افراد، حال آنان هم عوض می‌شود و هیچ ملاک، مبنا و برنامه‌ای ندارند.

وی توضیح داد: قطعا مسؤولان کشور در همه سطوح و همه ‌کسانی که مجالی برای سخن گفتن دارند، بیانات و کلام رهبر معظم انقلاب را شنیده‌اند و توجه دارند که در شرایط فعلی نباید کلامی و حرکتی که نشانه انفعال است نسبت به دشمن قسم‌خورده انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه نباید با رفتار منفعلانه، دشمن را نسبت به خود گستاخ‌تر کنیم، ادامه داد: دولت‌مردان باید محکم بر سر موضع انقلابی نظام بایستند و بدانند که مردم همان‌طور که تا امروز همه مشکلات را تحمل کرده‌اند که عزتشان از بین نرود همچنان در کنار آنان خواهند بود.

ملک‌پور افزود: نباید از مسیری که خود به آزادی‌خواهان و مجاهدان منطقه یاد داده‌ایم و خط مقاومت و مبارزه با استکبار را در دل آنان نهادینه کرده‌ایم عقب بمانیم.

وی با اشاره به اینکه بی‌برنامه‌گی‌های داخلی و نداشتن دیپلماسی اقتصادی علت اصلی مشکلات است، گفت: بسیار ناراحت‌کننده است که به چه راحتی بازارهای سرمایه‌گذاری که قطعاً بر اقتصاد کشور و منطقه تأثیر گذار است را از دست می‌دهیم و این‌ها خسارت است و اگر نگاه به بیرون هم  هست به این سمت باشد بهتر جواب می‌دهد.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول