اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مرزبان: نویدکیا آرامش را به سپاهان برگرداند/ تراکتور می‌تواند از بحران خارج شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تراکتور امروز شانس‌های خوبی داشت و کیفیت خوبی را نشان داد.

مرزبان: نویدکیا آرامش را به سپاهان برگرداند/ تراکتور می‌تواند از بحران خارج شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا مرزبان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور اظهار داشت: تیم‌های لیگ برتری به دلیل شرایط کرونا نتوانستند آنطور که باید خودشان را آماده کنند. برای هر دو تیم شرایط سختی وجود داشت که وارد این بازی شوند. با توجه به اینکه هر دو تیم تحت فشار زیادی بودیم، خیلی خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد:‌ تراکتور امروز فوق‌العاده خوب بود. شانس‌های خوبی داشتند. آن‌ها کیفیت فوتبالی خوبی را نشان دادند. با توجه به بازی امروز، می‌تواند آینده بهتری داشته باشد.

مرزبان تصریح کرد: برای ما به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران مساله مهم این بود که به شرایط عادی برگردیم. سپاهان فصل گذشته دچار بحران های بزرگی شد. بازی های برزگی را از دست داد و نتوانست سهمیه آسیا بگیرد. به همین خاطر تغییرات خیلی زیادی انجام شد. باید به محرم نویدکیا تبریک بگوییم که توانست این تیم را به آرامش برگرداند.

مربی سپاهان گفت: حضور شخصیت‌های بزرگی مانند ساکت در کنار ما کمک خیلی بزرگی بود. در شرایطی هستیم که تیم رفته رفته بهتر می شود. بازیکنانمان اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند. به بازیکنانمان تبریک می گویم که با شرافت مبارزه کردند. می توانستیم روی ضدحمله ها گل‌های بیشتری هم بزنیم ولی برایمان خیلی مهم بود که به برد برسیم.

مرزبان ضمن اشاره به کیفیت خوب تراکتور عنوان کرد: این تیم با بازیکنان و کادرفنی خوبی که دارد می‌تواند از این بحران خارج شود.

وی افزود: خودم آنالیز بازی‌ها را انجام می‌دهم. خیلی خوشحالم که شانس بزرگی به حریف ندادیم و خیلی خوب توانستیم پرس از جلو را انجام بدهیم که مساله خیلی مثبتی بود. قبل از بازی این صحبت را کرده بودیم که بعد از گلزنی این شانس را خواهیم داشت که به گل‌های بعدی برسیم. اگر در خط جلو آرامش نداشته باشیم، کارمان خیلی سخت می‌شود. تصمیم سختی گرفتیم ولی از بازیکنانمان به خاطر مبارزه‌ای که کردند و شخصیت فوتبالی خوبی که از خودشان نشان دادند، صددرصد راضی هستیم.

مربی سپاهان در مورد استفاده از سه مهاجم در این بازی گفت: این کار بر اساس معیارهای علمی دنیای فوتبال بود چون می دانستیم که حریف با سه مدافع مرکزی کار می کند. سعی کردیم مدافعان آنها را از هم دور نگه داریم و در خط اول، تیمشان را تحت فشار بگذاریم تا مجبور به کار با توپ های بلند شوند. چون سه مدافع آنها را مشغول کرده بودیم، مجبور می شدند پاس های ریسکی بدهند و توانستیم بیشتر توپ ها را بگیریم.

مربی سپاهان افزود:‌ در زمین حریف یک بر صفر جلو بودیم و تراکتور ریسک زیادتری کرد. نمی توانیم ریسک آنها را نادیده بگیریم. به خاطر همین تیم عقب می نشست ولی با این حال با توجه به شرایطی که داشتیم، توانستیم بازی مالکانه خوبی با شانس های گل خوب ارائه بدهیم.

وی با آرزوی سلامتی برای مردم ایران گفت: برای مرد ایران آرزوی سعادت دارم تا این پاندومی بزرگ از این مرز رد بشود. باید احساسی که داریم را به هم نشان بدهیم و نشان بدهیم مردم بزرگی هستیم. باید متحد بمانیم تا از خط این بیماری هم رد بشویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول