اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سوز سرما بر تن کودکان «باقله‌دان»/ گلایه‌های مردم از شرکت نفت+تصاویر و فیلم

مردم روستای باقله‌دان از توابع بخش دیشموک به علت نبود نفت سوخت از مسوولان خواستا رفع این مشکل شدند.

سوز سرما بر تن کودکان «باقله‌دان»/ گلایه‌های مردم از شرکت نفت+تصاویر و فیلم

خبرگزاری فارس دیشموک؛ آرش آهنگ- روستای باقله‌دان از توابع بخش دیشموک در حومه غربی این بخش با جمعیت افزون بر 350 نفر و 40 خانوار در 15 کیلومتری از مرکز شهر دیشموک قرار گرفته طی دو ماه که از فصل سرما در این روستا می‌گذرد اما همچنان مردم این روستا با نبود نفت و سوخت دست و پنجه نرم می‌کنند.

مردمانی که به علت نبود نفت همچنان با قطع درختان جهت گرمایش خانواده خود از هیزم استفاده می‌کنند.

مردم روستای باقله‌دان خواستار رفع مشکل نفت خود شدند و در مصاحبه‌هایی گلایه‌مندی خود را از مسوولان ذی‌ربط اعلام کردند.

حجت‌الاسلام طاهر نریمیسا روحانی مستقر در روستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طی دو ماه که از فصل سرما در این روستا می‌گذرد اما همچنان مردم این روستا با نداشتن وسایل گرمایشی و همچنین نفت مشکل گرمایشی دارند.

وی گفت: طی تماسی که با عاملیت نفت این روستا داشتم گفته پول واریز کرده‌ام اما شرکت نفت هنوز نفت برای روستا نفرستاده است.

حجت‌الاسلام نریمیسا گفت: واقعا جای گلایه و نگرانی است که مردم این روستا همچنان در نبود نفت با چنین اوضاع رقت‌باری زندگی می‌کنند.


وی از مسوولان خواستار رفع این مشکل در اسرع وقت شد و گفت: با توجه به سرمای شدید این منطقه لازم و ضروری است که خیلی قبل‌تر مشکل نفت روستاهای منطقه دیشموک را حل کنند.

روحانی مستقر در روستا با بیان اینکه مردم توقع دارند که حداقل نفتی که در کشور ما وجود دارد از آن برای ولی نعمتان و افراد محروم استفاه کنند گفت: این توقع چنان توقع بالایی از مسوولان نیست که مردم با نبودش چنین با سختی و سوز سرما دست و پنجه نرم کنند.

وی  از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع این مشکل شد و گفت: از نماینده مردم در مجلس می‌خواهم که مشکلات این روستا را در دستور کار خود قرار دهد.

رضایی از اهالی روستا هم چنین بیان کرد: مسوولان سعی کنند به فکر رفع مشکل مردم باشند چون زیبنده نیست در این روستای دوردست مردم از نفتی که خودشان تولید کننده آن هستند محروم باشند.

وی عنوان کرد: روستای باقله دان روستایی از توابع شهر دیشموک است که طی دو ماه است با مشکل نبود نفت مواجه است و اگر این مشکل رفع نگردد در این سرمای سوزان مردم مجبورند به فکر قطع درختان باشند.

خانم اهل روستای باقله‌دان گفت: وقتی نفت نداریم مجبوریم از هیزم استفاده کنیم مگر می‌شود بدون وسیله گرمایشی این سرما را تحمل کنیم.

بشکه‌های خالی منتظر نفت سوخت در روستای باقله‌دان

 

وی گفت: مسوولان اگر نمی‌دانند باید بدانند سرمای پاییز و زمستان سرمای سخت و غیر قابل تحملی است و امیدوارم مشکل سوخت این روستا را به زودی حل کنند.

 

 

انتهای پیام 82027/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول