اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تعطیلی دستگاه‌های اجرایی سمنان؛ منوط به تصویب ستاد کرونا

تعطیلی تمام دستگاه‌های اجرایی و اداری استان سمنان به‌جز نیروهای مسلح، واحدهای خدمات‌رسان و بانک‌ها از روز هشتم آذرماه به مدت یک هفته که پیش‌تر اعلام شده بود، به تصویب ستاد کرونا منوط شد.

تعطیلی دستگاه‌های اجرایی سمنان؛ منوط به تصویب ستاد کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، با توجه به اعلام رسانه‌ای جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، به‌منظور کاهش میزان ابتلا و شیوع بیماری کووید- ۱۹ مقرر شده است تا سطح حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی مناطق قرمز و نارنجی تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش یابد.

ضمن تأکید بر لازم‌الاجرا بودن این تصمیم، اعلام می‌شود که تمامی دستگاه‌های اجرایی و اداری استان سمنان، به‌جز نیروهای مسلح، واحدهای خدمات‌رسان، امدادی، بهداشت و درمان، خدمات شهری، بانک‌ها و نیز افراد با مشاغل نظارتی و ضروری (با تشخیص بالاترین مقام اجرایی هر دستگاه) به مدت یک هفته تعطیل پس از تصویب ستاد کرونا تعطیل می‌شوند.

با توجه به نقش فرمانداران و بخشداران در مدیریت بیماری کرونا، حضور آنها در محل خدمت ضروری است.

جزئیات و چگونگی ارائه خدمات در زمان تعطیلی ادارات و موارد مرتبط با این مقوله، فردا و پس از برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست رئیس‌ جمهوری، استاندار سمنان به اطلاع مردم استان سمنان خواهد رسید.

ضمن آرزوی سلامتی و عافیت برای تمام مردم ایران اسلامی و استان سمنان، از عموم مردم خوب و قانون‌مدار استان دعوت می‌کنیم با پرهیز از تجمعات و حذف ترددهای غیرضروری، مسؤولان ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و کادر پرتلاش بهداشت و درمان استان را در قطع زنجیره شیوع و کاهش میزان ابتلا به این بیماری یاری رسانند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول