اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

الهیان: ترور شهید فخری‌زاده یعنی مذاکره با آمریکا و برجام ساده اندیشی و خیال خام است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ترور شهید فخری‌زاده نشان از این دارد که مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام ساده اندیشی و خیال خام است و نتیجه و ثمره ای جز ترور و تحریم‌های بیشتر و مجدد ندارد.

الهیان: ترور شهید فخری‌زاده یعنی مذاکره با آمریکا و برجام ساده اندیشی و خیال خام است

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره ترور کوردلانه شهید فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشورمان اظهار داشت: ترور دانشمند هستهرای دکتر فخری زاده بار دیگر زبونی و هراس دشمنان قسم خورده ایران را به تصویر کشید.

وی افزود: دکتر فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای بود که در مسیر نوآوری در صنعت دفاعی ما پیشرو و از مدیران صنعت دفاعی ما بودند به جرم تلاش در مسیر علمی و قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران ترور شدند.

الهیان ضمن تاکید بر این جمله که این نوع حرکت‌ها نشان دهنده اوج ذلت دشمنان نظام است، تصریح کرد: برای افکار عمومی جهان اوج خصومت و خباثت دشمنان جمهوری اسلامی ایران آشکار شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه این ترور پیام‌هایی برای غربگرایان در کشور داشت، اضافه کرد: خوشبینی مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام و برجام‌های دیگر، خام اندیشی و ساده‌اندیشی نسبت به دشمنان نظام است که نتایج و ثمرات آن را بارها مشاهده کردیم.

وی گفت: امروز جریان غربگرای اصلاح‌طلب به دنبال مذاکره با کسانی است که تجربه ملت ایران بارها و بارها از آنها جز ترور و تحریم مشاهده نکرده که اخرین آن ترور شهید سردار سلیمانی بود؛ ترور شهید فخری‌زاده  نشان از این دارد که مذاکره با آمریکا بازگشت به برجام ساده اندیشی و خیال خام است و نتیجه و ثمره ای جز ترور و تحریم‌های بیشتر و مجدد ندارد.

الهیان از دولت دوازدهم خواست تا دیپلماسی انفعال و ترس و ذلت بیرون آمده و به دنبال حرکت‌های مقتدرانه و دفاع از حقوق ملت ایران باشد.

وی با اشاره به پیام تسلیت سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: از ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر باقری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتظار انتقام قاطع و کوبنده داریم و وزارت اطلاعات در این شرایط باید عاملان این ترور کور را هرچه سریع‌تر شناسایی و آنها را به اشد مجازات برساند.

الهیان تاکید کرد که هوشمندی بیشتری از وزارت اطلاعات انتظار است که قبل از این نوع ترورها پیش بینی لازم را داشته باشند و با هوشمندی اجازه تکرار این اقدامات توسط عاملان ترور را ندهند.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس افزود: آمریکا امروز به عنوان تروریست دولتی در منطقه حضور دارند و این نوع اقدامات نشان از ضعف و شکست آنها در منطقه است.

وی تصریح کرد: کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی این ترور کور را شدیدا محکوم کرده و از مجمامع بین المللی حقوق بشری می‌خواهیم که سکوت مرگبار خود را نسبت به ایجاد ترور و ناامنی شکسته و اقدامات لازم را در جهت محکومیت این ترور داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول