اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پلمب پنج باشگاه ورزشی در گچساران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: پنج باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مجوز از ادامه فعالیت ممنوع و پلمب شدند.

پلمب پنج باشگاه ورزشی در گچساران

فریدون عبدالخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  به دلیل عدم رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی  پنج باشگاه ورزشی در گچساران پلمب شد.

وی ادامه داد: طی بازرسی‌های صورت گرفته توسط  بازرسان اداره نظارت بر اماکن عمومی از باشگاه‌های خصوصی و شبکه بهدشت و درمان گچساران پنج باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مجوز از ادامه فعالیت ممنوع و پلمب شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران با تاکید بر رعایت موارد و پورتکل ها ی بهداشتی و فاصله گذاشتی اجتماعی افزود: طبق دستور ستاد مبارزه با بیماری کرونا ،کلیه اماکن دولتی و باشگاه‌های خصوصی این شهرستان از یک آذرماه به مدت2 هفته تعطیل است.

عبدالخانی عنوان کرد: باشگاه بدنسازی هیرمند، باشگاه بدنسازی لیدی کلاپ ،باشگاه بدنسازی رها ، باشگاه بیلیارد یونا و باشگاه بیلیارد پژمان پنج باشگاه متخلف این شهرستان به دلیل عدم رعایت قوانین، مقررات بهداشتی و پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

 رئیس اداره امور ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در این ایام توسط بازرسان اداره شهرستان گچساران بازرسی ها به صورت محسوس و نامحسوس انجام و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد هیات‌های ورزشی این شهرستان  ۳۰ هیات است.

عبدالخانی گفت: هم اکنون ۱۶ سالن چند منظوره، ۳۰ چمن مصنوعی، یک واحد زورخانه باستانی، سه استادیوم ورزشی، پنج واحد اماکن ورزشی و یک پیست موتورسواری در این شهرستان وجود دارد.

 رئیس امور ورزش و جوانان گچساران خاطرنشان کرد: ۱۸ باشگاه ورزشی بانوان هم اکنون در این شهرستان وجود دارد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول