اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدعی درمان کرونا با طب سنتی در نجف‌آباد بازداشت شد

دادستان نجف‌آباد از بازداشت فردی که در زمینه طب سنتی در شهرستان نجف‌آباد فعالیت می‌کرد و ادعای درمان بیماری کرونا را داشت، خبر داد.

مدعی درمان کرونا با طب سنتی در نجف‌آباد بازداشت شد

علی زارع شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد درباره بازداشت فردی که در زمینه طب سنتی در شهرستان نجف‌آباد فعالیت می‌کرد، اظهار داشت: فرد مذکور به دلیل برگزاری جلسات متعدد با ادعای درمان بیماری کرونا و اعتراض بسیاری از همشهریان ظهر امروز با دستور قضایی توسط شبکه بهداشت و درمان و پلیس اطلاعات بازداشت شد.

دادستان نجف‌آباد ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد در مساجد و تشویق اذهان عمومی به عدم استفاده از ماسک در این جلسات یکی از دلایل بازداشت این فرد است.

وی همچنین بیان داشت: هنوز هیچ مرجع رسمی و معتبری درباره درمان بیماری کرونا با طب سنتی اظهار نظر نکرده است؛ این درحالی است که وزارت بهداشت نیز در اوایل شیوع بیماری به استفاده از ماسک اعتقادی نداشت اما با گذشت زمان و انجام مطالعات جهانی همه به این باور رسیدند که استفاده از ماسک می‌تواند یکی از عوامل بازدارنده انتشار و ابتلا به بیماری کرونا باشد.

زارع در پایان گفت: هر مکانی که در آن چنین جلساتی برگزار شود پلمب و برگزارکننده نیز به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی بازداشت خواهد شد.

انتهای پیام/63109/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول